Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مسائل سیاسی گفت: مسئولین باید کم کاری ها را جبران و برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی تلاش کنند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "همایون رهبران" کارشناس مسائل سیاسی و استاد دانشگاه در گفت و گو با بازتاب بروجرد با اشاره به تجمعات اخیر گفت: دهک هایی از مردم با توجه به مسائل و مشکلات اقتصادی تحت فشار هستند و گاهی برای نان شب با مشکل مواجه می شوند و در مقابل عده ای از مسئولان زندگی اشرافی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رهبران اظهار داشت: در برخی از مواد فشارهای اقتصادی و مشکلات ناشی از آن آنقدر زیاد است که تحمل کردن این مشکلات سخت می شود اما به نظر می رسد این همه مشکلات اقتصادی و تحریم ها نشات گرفته از فتنه 88 است و عده ای در این میان به این مشکلات و اعتراض ها دامن می زنند که این اعتراضات بازتاب خبری زیادی دارد.

 

به گفته وی متاسفانه عده ای این تجمعات را مدیریت می کنند و با چراغ سبز دشمنان و منافقان برای پیاده کردن اهداف خود از این فرصت استفاده می کنند در حالی که مهمترین مشکل مردم امروزه مشکل معیشتی و اقتصادی است و رفع این مشکل یکی از خواسته های اصلی مردم است.

 

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به خبر افزایش قیمت حامل های انرژی و قطع یارانه ها افزود: این دو مسئله و افزایش قیمتها هنوز اعمال نشده اما جو روانی را ایجاد کرده و سبب شده تا برخی از مردم نگران باشند.

 

وی بیان کرد: این تجمعات در اعتراض به کم کاری برخی مسئولان هم صورت می گیرد و ضروری است تا مسئولان به خودشان بیایند و برای رفع مشکلات اقدام کنند.

 

رهبران اظهار داشت: مردم همچنان پشتیبان نظام هستند و بارها و بارها با حضور خود در صحنه های مختلف نشان دادند که به آرمانها پایبند بوده مشکلاتی دارند که می طلبد برای رفع این مشکلات مسئولین به جد وارد عمل شوند.

 

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۲۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) ظریف تحلیل کرد؛ مهمترین کاری که باید پس از بحران غزه انجام می‌دادیم

محمد جواد ظریف وزیر پیشین امور خارجه اظهار کرد: کشور‌های جنوب خلیج فارس در حال اصلاح ادراک‌های غلط خود هستند، اما همچنان باقی مانده‌هایی از ادراک غلط وجود دارد و آن، خرید امنیت است. امروز دیگر جهان از قطب‌ها خارج شده است البته به معنای این نیست که کشور‌های قدرتمند دیگر وجود ندارند. بلکه دوگانه وفاداری و حمایت دیگر به شکلی که می‌شناختیم وجود ندارد و این موضوع را دوستان عرب ما در حاشیه جنوبی خلیج فارس خیلی زود فهمیدند.

به گزارش اکوایران، ظریف در ادامه افزود: امروز دوستان ما در جهان عرب این تصور را دارند که می‌توانند امنیت را از اسرائیل بخرند در حالی که اسرائیل در تاریخ تقلبی خود به هیچ کسی رحم نکرده است. این اشتباه شناختی کنار گذاشته نشده است.

وی تصریح کرد: اما اشتباه مشترک بین ما (بیشتر) و عرب‌ها این است که آمریکا به دنبال گسترش حضور خود در منطقه است. در حالی که آمریکا اولویت خود را از خلیج فارس خارج کرده است. یکی از دلایل برجام این بود که آمریکا می‌خواست حضور خود را در منطقه کم کند.

ظریف تاکید کرد: عدم حضور در ترتیبات امنیتی منطقه به معنای عدم شکل‌گیری ترتیبات امنیتی در خلیج فارس نیست. ما با عدم حضور در مذاکرات افغانستان نتوانستیم جلوی طالبان را بگیریم تنها منافع ما حذف شد.

وزیر سابق خارجه اظهار کرد: تصور نکنیم که اگر وارد FATF نشدیم مقررات آن بر ما حاکم نخواهد شد، زیرا امروز همه بانک‌های ما مجبور به رعایت آن هستند، اما با هزینه‌ای ۱۰ برابری.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بررسي مسائل و مشکلات محله تخت استاد يزد
  • دشمن در جنگ اقتصادی با مقاومت مردم نتوانسته کاری از پیش ببرد
  • در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • (ویدیو) ظریف تحلیل کرد؛ مهمترین کاری که باید پس از بحران غزه انجام می‌دادیم
  • اژه‌ای: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • باید با روحیه جهادی، پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای حل مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • عقب‌ماندگی‌های لرستان را با کار جهادی جبران کنیم
  • اولویت مجلس آینده باید معیشت مردم و بهبود وضعیت اشتغال باشد
  • مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است