Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی بیرجند گفت: برای راه‌اندازی بیمارستان راضی تلاش بسیاری شد و امروز نیز شاهد راه‌اندازی بخش جراحی مغز و اعصاب هستیم و تمامی جراحی‌های مغز و اعصاب در بیمارستان راضی انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا، کاظم قائمی ظهر امروز (9 دی ماه) در مراسم بهره‌برداری از دستگاه آنژیوگرافی، سی‌تی‌اسکن پیشرفته 16 اسلایس و هم‌چنین اولین دستگاه E.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

R.C.P استان گفت: با توجه به استقرار طرح تحول نظام سلامت اقدامات خوبی در دانشگاه علوم‌پزشکی بیرجند انجام شده است.

وی ادامه داد: از سال 92 تا امسال تجهیزات پزشکی رشد چشمگیری داشته و وزیر بهداشت نیز خراسان‌جنوبی را در طرح تحول سلامت ویژه در نظر گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی بیرجند افزود: ابتدای سال 92 تعداد دستگاه‌های آنژیوگرافی یک دستگاه بود که در حال حاضر به دو دستگاه رسیده است.

قائمی گفت: طی همین مدت نیز تعداد دستگاه‌های سی‌تی‌اسکن از  3 دستگاه به 7 دستگاه،  اکو و سونوگرافی نیز از 17 به 45 دستگاه و رادیولوژی نیز به 9 دستگاه افزایش یافته است.

وی اظهار کرد: برای راه‌اندازی بیمارستان راضی تلاش بسیاری شد  و امروز نیز شاهد راه‌اندازی بخش جراحی مغز و اعصاب هستیم و تمامی جراحی‌های مغز و اعصاب در بیمارستان راضی انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمد باقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس نیز در این مراسم با اشاره به 9 دی، گفت: در سال 88 افرادی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی فتنه درست کردند و مورد تشویق دشمنان نظام قرار گرفتند و مردم نیز در 9 دی با حضور گسترده خود جلوی این بی‌حرمتی که به نظام و ولایت شد را گرفتند.

وی ادامه داد: مردم در 9 دی سال 88 برای حمایت از رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی به میدان آمدند و این بصیرت موجب نومیدی دشمنان کشور و اسلام شد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس در ادامه با اشاره به بهره‌برداری از دستگاه آنژیوگرافی، سی‌تی‌اسکن پیشرفته 16 اسلایس و هم‌چنین اولین دستگاه  E.R.C.P استان، گفت: طی چند سال اخیر در حوزه درمان اتفاقات خوبی افتاده که برکات آن قابل مشاهده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۲۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان

آفتاب‌‌نیوز :

میثم معزی ظهر امروز در گفت و گویی رسانه‌ای گفت: تمامی بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به بیماران دچار تنگی نفس هستند.

وی افزود: به علت آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۹ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مراجعه کرده‌اند.

معزی ادامه داد: از این تعداد ۲۵۴ نفر امروز به علت وقوع گرد و خاک در استان به مراکز درمانی و بیمارستانی دانشگاه مراجعه کرده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افرادی که دچار بیماری‌های قلبی، عروقی و تنفسی هستند در شرایطی که هوا آلوده است در فضای باز تردد نکنند و در صورت درد و یا سوزش قفسه سینه به بیمارستان مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • درخشش دانشگاه بیرجند در نظام رتبه بندی جهانی اشپرینگر نیچر
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • اعلام همبستگی دانشگاهیان  دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اساتید و دانشجویان ِ آزادی خواه ِ حامی فلسطین
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود