Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم مؤمن و انقلابی استان همدان در سالروز حماسه ۹ دی با برگزاری راهپیمایی و مراسم مختلف با امام (ره) ، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند. ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰ استانها همدان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان مردم مؤمن و انقلابی استان همدان همراه با مردم غیور ایران اسلامی و در سالروز حماسه 9 دی با برگزاری راهپیمایی و مراسم مختلف  با امام (ره) ، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید بیعت و بر استمرار و ادامه راه امام و شهدا تا نیل به اهداف عالیه انقلاب اسلامی تاکید کردند کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم انتقاد درست و سازنده را حق خود می‌دانند اما تخریب چهره‌های خودی و اغتشاش را هرگز بر نمی‌تابند

نماینده مردم شهرستان ملایر در جمع مردم اسدآباد به‌مناسبت سالروز حماسه 9 دی گفت: ما ملت ایران هر حرکتی را که طعم و بوی فتنه بدهد محکوم کرده و مقابل آن خواهیم ایستاد و اجازه نمی‌دهیم فتنه‌گران به آرامش و ثبات کشور خدشه وارد کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین احد آزادی‌خواه اظهار داشت: ما به دنیا اعلام می‌کنیم و به شرق و غرب می‌فهمانیم که اگر مشکل اقتصادی داریم قبول‌، اما شما مرد حل کردن ‌این معضل نیستید، چرا که بدعهدی شما به ویژه در برجام بر ملت آشکار شده و اگر بخواهد مشکلی حل شود توسط همین ملت خواهد بود و دست شما را از این کشور و ملت قطع خواهند کرد.

آزادی خواه اظهار داشت:9 دی یاد آور حماسه حضور میلیونی مردم در سال 88 بوده که شبکه عناصر ضد انقلاب از سراسر دنیا بر آن بودند تا امنیت ملی کشورمان را با ایجاد آشوب‌ها در خیابان بر هم بریزند که در این راستا 2 عامل ولایت فقیه و حضور مردم مانع موفقیت این دسیسه و توطئه دشمنان شد.

وی با بیان اینکه در فتنه 88 خطبه آگاهانه و مردمی مقام معظم رهبری آبی بر آتش انقلاب مخملین مستکبرین بود، افزود:ولایت فقیه همواره یکی از مهم‌ترین قله و رمز پیروزی وموفقیت و انقلاب اسلامی است و اگر حرکت درست مردمی و عقاید حقه انقلابی مردم وجود داشته باشد اما ولایت فقیه در آن انقلاب نباشد آن انقلاب فایده‌ای نخواهد داشت.

آزادی‌خواه با تاکید بر اینکه امروز امنیت کشور در اوج خود است، خاطر نشان کرد:کسانی که در فضای مجازی فراخوانی به حرکت‌هایی می‌دهند گوش را باز و پنبه را از گوش بیرون کنند که پیشگویی می‌کنیم این حرکت‌ها نافرجام بوده و راه به جایی نخواهد برد.

وی با اشاره به اینکه امروز همه کوچه پس کوچه‌های کشور اسلامی ایران به برکت شبکه امنیت انتظامی، ناجا‌، سپاه‌، ارتش، سربازان گمنام و از همه بالاتر ملت همیشه در صحنه در اوج امنیت است، تصریح کرد: اینجا سوریه، عراق ، افغانستان و میانمار نیست هر چند که این کشورها را نیز ایران نجات داد ،اما اینجا ایران است و غیرت ملت مقتدر آن اجازه نخواهند داد شهدا فراموش شوند و امنیت کشور به مخاطره افتد.

نماینده مردم شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی همچنین اظهار داشت:مردم ایران تورم ،گرانی ،اقتصاد بیمار و مشکلات را همه قبول دارند اما انقلاب را با هیچ چیز معامله نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه ملت ایران انتقاد درست و سازنده را حق خود می دانند اما تخریب چهره های خودی را هرگز بر نمی‌تابند ،گفت:این ملت ثابت کرده‌اند که یک مشت انسان غفلت‌زده و سرسپرده غرب اگر بخواهند آشوب خیابانی راه بیندازند مردم این اجازه را به آنان نخواهند داد.

آزادی خواه با اشاره به اینکه ملت ایران چون سیل خروشان در حماسه 9 دی طومار فتنه گران را در هم پیچیدند ،افزود:این ملت به فتنه گران فهماندند که ای عناصر فرصت طلب اینجا جای آشوب خیابانی دیگر نیست و دوره این آشوب ها و ترورها و فتنه ها گذشته و ما ملت ایران اسلامی اگر به مدیریت و یا دولت اعتراض داشته باشیم خود می دانیم چگونه اعتراضاتمان را بیان کنیم .

دولت به تکلیف خود در مورد حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اقدام کند

مشاور عالی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در جمع مردم نهاوند به‌مناسبت سالروز حماسه 9 دی گفت: اشرافی‌گری و خسته شدن از مبارزه باعث شد کسانی که به عنوان خواص انقلاب محسوب می‌شدند در جریان فتنه سال 88، به عنوان سران فتنه قرار بگیرند و مقابل انقلاب بایستند.

حجت‌الاسلام علی‌رضا مستشاری‌ اظهار داشت: در فتنه سال 88 کسانی که 30 سال به این انقلاب خدمت کرده بودند و سیلی خورده انقلاب بودند در جریان فتنه سال 88 به عنوان سران فتنه در مقابل انقلاب ایستادند.

وی تصریح کرد: این اتفاق در تاریخ اسلام به کرار مشاهده شده است همان‌گونه که در صدر اسلام نیز «زیبر»که از خواص اسلام و یاران پیغمبر بود و پیغمبر به او لقب سیف‌الاسلام داده بود مقابل امیرالمونین ایستاد و شمشیر کشید.

مستشاری افزود: دو عامل مهمی که باعث شد سیلی خورده‌های انقلاب در جریان فتنه مقابل انقلاب بایستند،  اشرافی‌گری و خسته شدن از مبارزه بود و دل بستن به دشمن از عوامل دیگر این اتفاق بود.

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری خطاب به فتنه‌گران  فرمودند اگر اعتراض دارید خیابان‌ها محل مناسبی برای بیان اعتراض نیست و با این روش دشمن شاد می‌شود.

مستشاری تصریح کرد: روز 9 دی روز کدورت انداختن بین جناح اصولگرایان و اصلاح طلبان نیست، زیرا انقلابی، انقلابی است چه اصول‌گرا باشد چه اصلاح طلب ولی هر دو جناح باید اصول را رعایت کنند.

وی با اشاره به برجام، افزود: کسانی که در قضیه برجام و مذاکره‌ایی که با آمریکا انجام شد، مطرح کردند که رونق اقتصادی در کشور ایجاد می‌شود حرف بسیار ساده‌لوحانه‌‌ای زدند زیرا آمریکا با اساس جمهوری اسلامی مخالف است و آن‌ها می‌خواهند که ایران پا روی حق بگذارد و اسرائیل را به حقانیت بشمارد.

مشاور عالی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، گفت: رئیس جمهور ما نیز که می‌گفت من به این مذاکرات خوش بین هستم پس از گذشت چهار سال اعتراف کرد که هر کشوری که بخواهد با آمریکا مذاکره کند دیوانه است.

مستشاری تاکید کرد: همه این‌ها نشان دهنده این است که ما باید روی پای خودمان بیاستیم و به دشمن دلخوش نکنیم زیرا هزینه سازش با آمریکا بیشتر از هزینه مقاومت در برابر آمریکا است زیرا هزینه سازش نوکر شدن، ذلیل شدن و عربستان شدن است.

وی عنوان کرد: ما 250 هزار شهید داده‌ایم که عزت داشته باشیم و ایران تنها کشوری بود که با آمریکا سر میز مذاکره ننشسته بود و استقلال سیاسی داشت ولی کسانی که رفتند سر میز مذاکره با آمریکا نشستند ما را ذلیل کردند و این در تاریخ می‌ماند زیرا با این مذاکرات ما دشمن شاد شدیم.

کسانی که در صفوف مردم نفوذ کرده و شعارهای انحرافی می‌دهند و خواب خرگوشی می‌بینند

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس دهم در جمع مردم ملایر به‌مناسبت سالرزو حماسه 9 دی با اشاره به اینکه بیشترین نگرانی ما کسانی هستند که در کشور اختلاف ایجاد می‌کنند،  گفت: ملت ایران از کسانی که در برابر نفوذ دشمن سکوت می‌کنند متنفرند .

 حجت‌الاسلام حسن نوروزی با اشاره به اینکه مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی به فتنه‌گران اجازه ‌نمی‌دهند که استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و اسرائیل اهداف شوم خود را پیش ببرند اظهار داشت: کسانی که در صفوف مردم نفوذ کرده و شعارهای انحرافی می‌دهند و خواب خرگوشی می‌بینند بدانند که نقش‌های آنها نقش بر آب خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز ما از اختلاف‌انگیز، ارباب فتنه و انحراف ناراحت و‌ منزجریم، افزود: مردم ولایت مدار ایران اسلامی که در 9 دی سال 88 پاسخ فتنه‌گران را دادند امروز به اربابان فتنه و انحراف اجازه نمی‌دهند که اهداف شوم خود را که همان اهداف اسرائیل و آمریکا است در کشور ایران به پیش ببرند.

نوروزی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران مرهون 3 اهرم و استوانه اصلی ایمان ، وحدت و رهبری بود که امام راحل در راس این اهرم قرار داشت تصریح کرد: وحدت و انسجام همه اقشار ملت ایران، ارتش و قوای مسلح باعث شد رژیم پهلوی از ایران اسلامی فراری شود.

وی بیان کرد: امروز پس از گذشت 39 سال از عمر انقلاب به واسطه وحدت و انسجام همه مردم ، قوای مسلح و طوایف مختلف انقلاب ایران اسلامی تداوم یافته است تا ظهور امام‌عصر (عج) ادامه دارد.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس دهم با تاکید بر اینکه امروز با وجود همه تحریم‌ها، جنگ ، فتنه‌ها و تهدیدها این 3 عامل ایمان، وحدت و انسجام ولایت‌پذیری و رهبری باعث تداوم انقلاب ایران اسلامی تصریح کرد: 3 عامل ایمان، وحدت و انسجام و رهبری سبب اقتدار ایران در چشم دشمنان شده و نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز پرچم دار حقانیت در دنیا است .

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس دهم با بیان اینکه ما نمایندگان مجلس در برابر این‌گرانی و‌ مشکلات اقتصادی امروز جامعه سکوت نمی‌کنیم گفت: ضروری‌است برای رفع مشکلات برنامه‌ریزی کنیم و با دولت همکاری کرده و از همراهی و مشارکت مردم نیز در این زمینه استفاده خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه امروز دشمنان کشور مقدس جمهوری اسلامی از طریق نظامی موفق نشدن به ملت و کشور ما ضربه وارد کنند اظهار داشت: امروز دشمنان در تلاشند با نفوذ در صفوف مردم اختلاف ایجا کنند و ملت را نسبت به دولت، نظلم و مسئولان بدبین کنند.

انتهای پیام/

R41405/P1377/S6,75/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۳۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه

جمعی از معلمان سراسر کشور در سالروز شهادت شهید مطهری با رهبر انقلاب دیدار می کنند.

به گزارش ایسنا، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

️این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مقام معظم رهبری در دیدار معلمان: باید فکرکردن را در جامعه نهادینه کرد رهبر انقلاب امروز در دیدار با معلمان: بایستی کاری کنیم که دانش‌آموز ما دارای هویت ملی بشود

دیگر خبرها

  • فیلم| دیدار فرهنگیان با رهبر انقلاب در سالروز شهادت آیت‌الله مطهری
  • شهید مطهری  و آسیب شناسی انقلاب
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه
  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید هستند
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد