Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران گفت: نظام سلطه به دنبال استمرار گرفتاری مردم است؛ از اینرو ما باید تا جایی که می‌توانیم مانع از استمرار این وضعیت شویم. ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶ استانها تهران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهارستان، سردار محمدتقی شاهچراغی امروز در آئین افتتاح یادمان شهدای گمنام نسیم‌شهر که با حضور سردار سید ضیاء‌الدین حزنی رئیس قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران، مسئولان شهرستان و خانواده‌های معظم شهدا در فرهنگسرای قلم برگزار شد، ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار داشت: روز 9 دی ماه زمینه یأس و ناامیدی دشمنان شد که عده‌ای تلاش دارند آن را به فرموشی بسپارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سپس با اشاره به مقام شهدا و اهمیّت توجه و گرامیداشت نام و یاد شهدا تصریح کرد: برکات زیادی در توجه به یاد شهدا وجود دارد و مزار شهدا آرامش خاطر زیادی به انسان می‌دهد، که عنصر اصلی در راه شهید یاد خدا و مردم است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران در ادامه ضمن بیان اهمیّت همراهی و اعتماد مردم، حضور سپاه در مناطق زلزله‌زده را حاصل پشتیبانی مردم عنوان کرد و افزود:‌ خیلی از مسائل در سیستم اداری قابل حل نیست و الان کمک سپاه به زلزله‌زدگان به پشتیبانی مردم است، و اگر اکنون سپاه در چند استان کمک‌رسانی می‌کند به خاطر همین اعتبار و پشتیبانی مردم است.

شاهچراغی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش دشمنان برای استمرار گرفتاری در کشور بیان کرد: ما در تقابل با نظام سلطه هستیم و آن‌ها درتلاش هستند که گرفتاری مردم استمرار پیدا کند؛، از اینرو بر همگان لازم است تا جایی که می‌توانیم مانع از استمرار این وضعیت شویم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما اگر بتوانیم گره‌ای از کار یک نفر باز کنیم آن وقت است که می‌توانیم سرمان را بالا نگه داریم.

انتهای پیام/

R7840/P1377/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۳۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام سپاه افتخارآفرین بود

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به نوعی تغییر راهبردی در سیاست‌های دفاعی نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد: ما به نظام کودک کش اسرائیل این تذکر را دادیم که منبعد هر کجا منافع ما و یا شخصیت‌های ما را مورد حمله قرار دهد، ما مستقیماً با آنها برخورد می‌کنیم.

آیت الله آملی لاریجانی با برشمردن خویشتن‌داری جمهوری اسلامی در خرابکاری‌ها و اقدامات شرارت آمیز متعدد اسرائیل گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی به جهان این نکته را تفهیم کرد که صبر جمهوری اسلامی حدّی داشته و البته قدرت نظام جمهوری اسلامی هم عیان شده است هرچند صهیونیست‌ها و هم پیمانانش، خواسته‌اند این ضربات را کم‌رنگ نشان دهند، اما خودشان می‌دانند که ضربه خورده‌اند وگرنه این‌همه دستپاچگی نداشتند.

وی افزود: بحمدالله قدرت نظام جمهوری اسلامی در این مرحله دارای بازدارندگی بسیار بالاست هم در سطح منطقه‌ای و هم در سطح جهانی و این قدرت را هم نشان داده است ما به سپاه غیور پاسداران، به فرماندهی کل قوا و هم به همۀ مردم عزیزمان تبریک عرض می‌کنیم و امیدواریم که این قدرت هر روز فراتر رود و بتواند دشمنان نظام جمهوری اسلامی و دشمنان مسلمین را ان‌شاءالله سر جای خود بنشاند، رژیم صهیونیستی گمان می‌کرد خیلی مقتدر است و آن گنبد آهنینش نسبت به این حملات مانع و بازدارنده است که الحمدلله روشن شد که این‌چنین نیست.

این مدرس عالی حوزه علمیه قم با ابراز امیدواری نسبت به پایان ظلم به مردم غزه و شکست هر چه سریع‌تر رژیم صهیونیستی افزود: خداوند ان‌شاءالله به همۀ مسلمین و مردم ما عزت دهد و مردم مظلوم غزه را از این ظلم عجیبی که در طول تاریخ شاید از موارد نادر باشد، نجات دهد چون در واقع رژیم صهیونیستی از تمام خطوط قرمز حقوق بشری عبور کرده و اعمالی انجام داده که تصورش برای انسان مشکل است، زنان، مردان و کودکان تحت فشار چنین ظلمی گسترده با آن مظلومیت شهید می‌شوند. امیدواریم که این ظلم هر چه زودتر پایان یابد و در اینجا هم شکست اسرائیل قطعی شود.

کد خبر 6079128 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • تصاویری از تجلیل مادران شهدا از سپاه پاسداران در ایلام
  • شهرداری عواقب معامله زمین‌های غیرقانونی تفکیک شده‌ را شفاف و گسترده به مردم اطلاع‌رسانی کند
  • استمرار حمایت مردم لرستان از اقدام دفاعی سپاه علیه اسرائیل
  • اقدام سپاه افتخارآفرین بود
  • یک بام و دو هوای آمریکا با ایران و اسرائیل
  • سردار مسجدی: رژیم صهیونیستی به هیچ قاعده‌ اخلاقی پایبند نیست
  • شهدا نماد عزت و اقتدار نظام اسلامی هستند
  • جبهه دنیای اسلام در برابر نظام سلطه سرافراز شد
  • هلاکت شجره خبیثه صهیونیست با حماسه ماندگار سپاه سرعت گرفت
  • پیام سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی انتقام سپاه از رژیم صهیونیستی