Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-03@03:24:06 GMT

بارسلونا به دنبال گورتزکا

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۴۳۴۷۳

بارسلونا به دنبال گورتزکا

گورتزکا ستاره آلمان در جام کنفدراسیون های ۲۰۱۷، انتهای همین فصل قراردادش با شالکه به اتمام می رسد و می تواند راهی تیم دیگری شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لئون گورتزکا از اول ژانویه آزاد خواهد بود تا با تیم های مدنظرش وارد مذاکره شود.

ستاره تیم ملی آلمان در جام کنفدراسیون های ۲۰۱۷، انتهای همین فصل قراردادش با شالکه به اتمام می رسد و تلاش های تیم آلمانی برای تمدید با او به نتیجه ای نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گورتزکا، حالا سه تیم بزرگ اروپایی را خواهان خود می بیند و کار دشواری برای تصمیم گیری خواهد داشت. در روزهایی که به نظر می رسد روند تمدید قرارداد او به بن بست خورده، بارسلونا، لیورپول و بایرن مونیخ به صورت جدی در تلاش هستند تا گورتزکا را جذب کنند.

بارسا در صورت ناکامی در جذب کوتینیو، روی گورتزکا، نظر مثبت دارد. لیورپول هم می داند که اگر کوتینیو را از دست بدهد، باید به دنبال جانشینی مناسب برای ستاره برزیلی باشد و کلوپ روی گورتزکا حساب ویژه ای باز کرده است.

بایرن مونیخ نیز به سنت همیشگی خود قصد شکار یکی دیگر از استعدادهای بزرگ فوتبال آلمان را دارد و عجیب نیست اگر گورتزکا در نهایت بایرن مونیخ را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند.

احتمالا یک ماه ژانویه که پنجره نانتقالات زمستانی باز است، آینده گورتزکا، نیز مشخص خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۳۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی مولر با ستاره رئال: جاسوسی می‌کنی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از رئال مادرید میزبانی کرد و به تساوی 2-2 رسید.

بایرن بعد از گل وینیسیوس در نیمه اول موفق شد توسط لروی سانه و هری کین در نیمه دوم به گل برسد. تیم آلمانی امید زیادی برای برد در این بازی داشت که ضربه پنالتی وینیسیوس معادلات را بهم ریخت و کار به تساوی کشید.

پس از این بازی بازیکنان هر دو تیم با خبرنگاران گفتگو کردند تا نظرات خود در مورد بازی را اعلام کرده و به سوالات پاسخ دهند.

هنگامی که توماس مولر، مهاجم بایرن مونیخ، با میکروفون شبکه سی‌بی‌اس اسپورت صحبت می‌کرد متوجه حضور اورلین شوآمنی، هافبک رئال مادرید، شد.

شوآمنی برای شوخی با مولر مقابل دوربین قرار گرفت و سپس رد شد. مولر در میان گفتگوی خود برای شوخی با بازیکن رئال گفت:"اون اینجاست و به همه چیز گوش می‌دهد، شوآمنی می‌خواهد تاکتیک‌های ما برای بازی برگشت را بداند!"

دیگر خبرها

  • بایرن ستاره مورد علاقه رئال را از دست نمی‌دهد!
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 3-0 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2013/5/1) / فیلم
  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد
  • محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی
  • ستاره رئال ورزشگاه بایرن را مسخره کرد!
  • شوخی مولر با ستاره رئال: جاسوسی می‌کنی! (عکس)
  • وینیسیوس جونیور: رئال مادرید به جایی جز فینال لیگ قهرمانان اروپا تعلق ندارد
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند