Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ کیومرث حسنوند رئیس کلانتری ۱۰۹ بهارستان اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از مغازه داران خیابان لاله زار مبنی بر سرقت اموال داخل مغازه شان دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیم تجسس این کلانتری قرار گرفت.

وی با اشاره به تحقیقات میدانی و فنی پلیسی در خصوص سرقت‌های انجام شده، گفت: در پایش اطلاعاتی مشخص شد که سرقت‌ها توسط دو سارق انجام یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام مسئول ادامه داد: با تحقیقات نامحسوس و افزایش گشت‌های انتظامی در خیابان لاله زار و خیابان‌های اطراف آن، ضمن کاهش سطح وقوع سرقت، مشخص شد که سارقان در منزل مجردی مخروبه‌ای در همان حوالی مخفی شده و پس از سرقت، اموال مغازه‌ها را به این محل منتقل می‌کنند.

سرهنگ حسنوند بیان داشت: با هماهنگی مقام قضایی، تیم عملیات کلانتری برای دستگیری سارقان و بازرسی از مخفیگاه آنان اعزام که ماموران پلیس، ضمن دستگیری دو سارق در مخفیگاهشان تعدادی اموال مسروقه از قبیل: ۲۴ عدد قیچی باغبانی، ۳۰ بسته ۲۰ تایی سرپیچ لامپ، ۳۰ بسته ۲۰ تایی سرپیچ دوتایی لامپ دو شاخه ۴۵ بسته واشر پلاستیکی، تعداد ۱۲ بسته شلنگ قلیان، تعداد ۵ بسته پله متحرک تعداد ۱۴ جفت جوراب کشف شد.

رئیس کلانتری ۱۰۹ اظهار داشت: متهمان به همراه اموال مکشوفه به کلانتری منتقل و ضمن انجام بازجویی، تحقیقات مقدماتی تکمیل و هر دو سارق برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

انتهای پیام/

دستگیری سارقان مغازه‌های لاله زار

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۳۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان گودرزی گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مأموران کلانتری ۲۶ ماهدشت پنج سارق سابقه دار و حرفه‌ای که در زمینه سرقت در این منطقه فعالیت داشتند، شناسایی شدند.

وی مطرح کرد: در ادامه مأموران با ایجاد گشت‌های محسوس و نامحسوس در مناطق فعالیت این سارقان، هر پنج متهم را در حین سرقت دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ گودرزی بیان کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه پلیس به ۲۵ فقره سرقت اماکن خصوصی، داخل خودرو و احشام اعتراف کردند و دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با بیان اینکه سارقان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، عنوان کرد: تمام مالباختگان این پرونده شناسایی شده‌اند.

وی در پایان از شهروندان خواست هشدارهای انتظامی در خصوص پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6092141

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد