Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در حکمی، صدرالسادات معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، حقدوست معاون برنامه ریزی راهبردی و هماهنگی وزارت بهداشت، تارا رئیس دفتر مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، زارع نژاد مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی، نصرالله جهانگرد دبیر شورای اجرایی(عالی) سازمان فناوری اطلاعات ایران و مهندس قائمی معاون آمار و فناوری اطلاعات سازمان بیمه سلامت کشور را به عنوان اعضای کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی در وزارت بهداشت منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن حکم هاشمی به شرح زیر است:

در راستای تسهيل و تسريع دسترسي مردم به خدمات در بخش بهداشت و درمان به عنوان مسئول تأمين، حفظ و ارتقاء سلامت عمومي آحاد جامعه و نیز افزایش اثربخشي و كارايي فرآيندها و روش هاي ارائه خدمات و توسعه از طریق بکارگیری نظام های دولت الکترونیک و هوشمندسازی، با استناد به بخشنامه شماره 13472/93/200 مورخ 07/10/1393 سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور، به موجب اين ابلاغ به عنوان عضو كميته توسعه دولت الكترونيك و هوشمندسازي منصوب مي شوید.

انتظار می رود با شرکت فعال در جلسات مرتبط و مشارکت و همفکری موثر، در امور مشروحه زیر اهتمام لازم را بعمل آورید:

شرکت منظم و موثر در جلسات کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی

 مشارکت در تهیه برنامه عملیاتی توسعه خدمات الکترونیک دستگاه

برنامه ریزي براي مستندسازي و تهیه شناسنامه خدمات الکترونیک دستگاه و راهبري اجراي برنامه

 همفکری در تعیین اولویت های اصلاحی فرآیندهاي سرویس گرای سازمان به منظور ترسیم نقشه راه دولت الکترونیک

 مشارکت در تصویب راهبردها و برنامه توسعه دسترسی مردم به ارایه خدمات از طریق دفاتر پیشخوان، و میزهای الکترونیک ارایه خدمات سازمان

 نظارت راهبردی بر روند الکترونیک سازی فرآیندها، و کیفیت خدمات در درگاه هاي خدمات رسانی دستگاه و ارزیابی و رتبه هاي آن ها

همفکری در تدوین و تصویب سیاست های راهبردی کارآمد در آموزش مدیران، کارکنان و کارشناسان واحدهای فنآوري اطلاعات دستگاه و کارگزاران ارایه خدمات دولتی

گفتنی است؛ این کمیته بر اساس بخشنامه شورای عالی فناوری اطلاعات و ابلاغیه رییس جمهور برای اجرای نقشه راه دولت الکترونیک (برنامه دوم نقشه راه اصلاح نظام اداری) تشکیل شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۳۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن حکم بهرام عین‌اللهی، خطاب به سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید.

در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

پیش از این، پدرام پاک آئین در این سمت مشغول خدمت بود.

کد خبر 6090350 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • عملکرد دستگاه‌ها در اجرای اعتبارسنجی هماهنگ بانکی بررسی شد
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود