Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- امروز شنبه ۹ دی‌ماه اخبار مهمی در خروجی خبرگزاری میزان قرار گرفت از جمله این اخبار می توان به حضور مسئولان دستگاه قضا در مراسم بزرگداشت حماسه «نهم دی»، انتقاد رییس سازمان زندان‌ها به کاهش ۱۳ درصدی بودجه این سازمان، باند تقلب در امور نظام وظیفه در کرمان منهدم شد، صدور دستور آزاد سازی و رفع تصرف در حریم رودخانه‌ها و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، امروز شنبه نهم دی ماه اخبار مهمی در خروجی خبرگزاری میزان قرار گرفت که از جمله این اخبار می‌توان به مواردی همچون حضور مسئولان دستگاه قضا در مراسم بزرگداشت حماسه «نهم دی»، انتقاد رییس سازمان زندان‌ها به کاهش ۱۳ درصدی بودجه این سازمان، باند تقلب در امور نظام وظیفه منهدم شد، دستور آزاد سازی و صدور دستور رفع تصرف در حریم رودخانه‌ها، انهدام باند جعل اسکناس و اسناد دولتی در کرمان ؛ اشاره کرد.

حضور مسئولان دستگاه قضا در مراسم بزرگداشت حماسه «نهم دی»


به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور ، قاضی ناصر سراج رییس سازمان بازرسی کل کشور و محمد باقر الفت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در مراسم بزرگداشت حماسه «نهم دی» در مصلی تهران حضور یافتند.

انتقاد رییس سازمان زندان‌ها به کاهش ۱۳ درصدی بودجه این سازمان
به گزارش خبرنگار میزان، اصغر جهانگیر در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی در خصوص کاهش بودجه سازمان زندان‌ها در لایحه بودجه پیشنهادی دولت اظهار کرد: بودجه جاری سازمان زندان‌ها در لایحه بودجه سال ۹۷ در مقایسه با بودجه فعلی، ۱۳ درصد کاهش یافته است.
برای مشاهده مشروح خبر اینجا کلیک کنید.
باند تقلب در امور نظام وظیفه منهدم شد
حجت‌الاسلام محمداسماعیل زارعی در گفت‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، از کشف، دستگیری و محاکمه اعضای باند تقلب و دسیسه در امور نظام‌وظیفه در استان مازندران خبر داد.
برای مشاهده مشروح خبر اینجا کلیک کنید.
دستور آزاد سازی و رفع تصرف در حریم رودخانه‌ها صادر شد
علیرضا فرهنگ پور رئیس دادگستری شهرستان ورزقان در گفت‌‎و‌گو با خبرنگار میزان، با گرامیداشت نهم دی ماه روز بصیرت ملی و میثاق با ولایت و رهبری دستور آزاد سازی و رفع تصرف بستر و حریم رودخانه‌های شهرستان و برخورد با متخلفین را صادر کرد.
برای مشاهده مشروح خبر اینجا کلیک کنید.
باند جعل اسکناس و اسناد دولتی در کرمان متلاشی شد
علی شفیعی رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار میزان از دستگیری اعضای یک باند جاعل حرفه‌ای در کرمان خبر داد و گفت: ارزش ریالی اسناد جعل شده میلیارد‌ها ریال برآورد شده است.
برای مشاهده مشروح خبر اینجا کلیک کنید.
هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری مرجع صالح رسیدگی به اتهامات مدیران اجرایی عضو هیات علمی دانشگاه‌ها تعیین شد
به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، هیأت عالی نظارت بر تخلفات اداری در جلسه اخیر خود نظر این سازمان را در خصوص چگونگی رسیدگی به تخلفات اداری اعضای هیئت علمی شاغل در پست‌های مدیریتی و اجرایی تائید و تصویب کرد.
برای مشاهده مشروح خبر اینجا کلیک کنید.  

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۳۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۳ درصد استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ حسین فاضلی هریکندی گفت: در سال ۱۴۰۲ رشد ۳۳ درصدی در صدور احکام پابند الکترونیک از سوی دادگاه‌های استان داشته‌ایم و ۷۲۰ نفر از محکومان به جای حضور در زندان، ضمن انجام فعالیت‌های اجتماعی معمول و حضور در کنار خانواده، دوران محکومیت خود را سپری کردند و صرفا محدودیت در تردد داشته‌اند.   به  گفته او افزایش ۱۱ درصدی احکام تعلیق اجرای مجازات، منجر به این شد که از ورود ۱۰۳۳ نفر از محکومان به زندان جلوگیری شود.

رئیس دادگستری البرز گفت: با توجه به آثار اعطای مرخصی به محکومان که موجب حضور آنها در خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی و تلاش برای جلب رضایت شاکی می‌شود، در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن، ۳۲ درصد افزایش اعطای مرخصی به محکومان را شاهد بودیم.   وی با تاکید به اینکه هیچ یک از نهاد‌های ارفاقی مشمول متهمان و محکومان جرایم خاص، مهم و سرقت نمی‌شود، ابراز امیدواری کرد در سال جدید هم با برنامه‌ریزی انجام شده در زمینه کاهش جمعیت کیفری، موفقیت‌های بیشتری حاصل شود و زندان به محلی تبدیل شود که صرفا افراد مخل نظم و آسایش و امنیت عمومی و مرتکبین جرایم خشن و مهم در آن تحمل محکومیت کنند.    

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • رشد ۲۰۶ درصدی استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس در استان
  • افزایش ۳۳ درصد استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان
  • افزایش ۳۳ درصدی استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان در البرز
  • افزایش ۲۱ درصدی استفاده از پابند الکترونیک در خوزستان
  • رشد ۳۲ درصدی اعطای مرخصی به زندانیان جرایم غیرمهم البرز
  • انتقاد دیوان محاسبات از افزایش نامتعارف هزینه برخی دستگاه‌ها
  • تحقق ۱۰۰ درصدی درآمد‌های مالیاتی همدان در بودجه سال ۱۴۰۲
  • بررسی بهره برداری از ظرفیت‌های مردمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی