Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@18:51:25 GMT

انهدام باند جاعلان در ولنجک

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۴۴۱۴۰

رئیس کلانتری 163 ولنجک، با اشاره به دستگیری 4 جاعل و غاصب عنوان در محدوده ولنجک، گفت: این متهمان با جعل عنوان اقدام به کلاهبرداری یک میلیارد و نیمی کرده بودند که با تلاش پلیس دستگیر شدند. ناطقان: سرهنگ عباسعلی ابراهیمی رئیس کلانتری 163 ولنجک اظهار کرد: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران تجسس این کلانتری در اولین روزهای دی ماه امسال، چهار کلاهبردار و جاعل عنوان که تحت عناوین دولتی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده بودند، شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام انتظامی عنوان داشت: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که این چهار متهم ضمن جعل عنوان ماموران دولتی، به بهانه رفع مشکلات مالی و خانوادگی شهروندان اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کنند.

وی افزود: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و متعاقبا دستور بازداشت متهمان و بازرسی از مخفیگاه آن ها صادر شد و بلافاصله تیم های عملیاتی برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

رئیس کلانتری 163 ولنجک بیان داشت: در بررسی های تکمیلی مشخص شد که این چهار متهم با یک دستگاه خودرو سفید رنگ در سطح شهر تهران حضور یافته و ضمن معرفی خود به عنوان ماموران دولتی با سربرگ های جعلی دولتی اقدام به کلاهبرداری می کنند.

سرهنگ ابراهیمی تصریح کرد: در نهایت پس از چند شبانه روز اقدامات عملیاتی و انتظامی، ماموران موفق شدند این جاعلان و غاصبان عناوین را در محدوده ولنجک دستگیر و برای تحقیقات به کلانتری منتقل شدند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهمان در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفتند که طی آن به جرایم خود مبنی بر جعل، کلاهبرداری و غصب عنوان اعتراف کرده و در بازرسی از خودرو و مخفیگاه متهمان یک قبضه اسلحه قلابی، دو دستگاه ال ای دی، یک عدد مهر جعلی دولتی، 30 برگ گزارش مردمی کشف شد.

رئیس کلانتری 163 ولنجک، عنوان داشت: متهمان پس از اعتراف به جرایم خود و تکمیل پرونده، به دادسرای ناحیه 33 شهید مقدس منتقل شده و بر حسب دستور معاون دادستان دادسرای ، با قرار بازداشت موقت راهی زندان شدند.

گفتنی است، در پرونده این متهمان کلاهبرداری بالغ بر یک میلیارد و 450 میلیون ریالی موجود است. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: باند جاعلان ، ولنجک ، انهدام باند

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۴۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان

سردار ناصر فرشید گفت: به منظور مقابله همه جانبه با پدیده شوم و زیانبار قاچاق، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در پی دریافت اخباری مبنی بر قاچاق فرآورده‌های نفتی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا برابر استعلامات اخذ شده مشخص شد مالکان ۵ دستگاه کامیون با تشکیل یک باند و صدور بارنامه‌های جعلی اقدام به قاچاق سوخت کرده اند که در ادامه ۵ متهم دستگیر و ضمن کشف ۲۵ هزارو ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق از مخفیگاه آنان، با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار فرشید در این راستا از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه موردی در خصوص جرایم و مفاسد اقتصادی، مراتب را با شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • انهدام باند جعل اسناد و کلاهبرداری سازمان یافته املاک در قم
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • باند جعل اسناد و کلاهبرداری سازمان یافته املاک در قم شناسایی شد
  • باند جعل اسناد و کلاهبرداری سازمان یافته املاک در قم منهدم شد
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • انهدام باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس»