Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ محسن زاهدی، بیان کرد: در پایان مرحله گروهی، تیم رنگ فیروزه که در گروه دوم این مسابقات قرار داشت با قرار گرفتن در رده دوم جدول رده بندی به همراه تیم پرشین طبرستان استان مازندران که به مقام اول رسید، به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

وی اضافه کرد: تیم رنگ فیروزه در آخرین بازی های مرحله مقدماتی که روز هشتم دی ماه جاری در تهران برگزار شد با نتیجه مشابه 12بر صفر، تیم های زرین بیز زنجان و هیات ووشو قزوین را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



زاهدی ادامه داد: در مرحله نیمه نهایی که بیست و دوم دی ماه 96 در تهران برگزار می شود ،پرشین طبرستان از توابع استان مازندران با سپاه سلمان سیستان و بلوچستان دیدار می کند و تیم رنگ فیروزه هم به مصاف مقاومت زنجان می‌رود.

وی گفت: علی پور کریم، دانیال سلیمانی، رامتین کرمی، محمد پرواز، علی اکبرگل پور، سید مهدی رضوی، پویا سلیمان زاده، حمید کیانیان، محمدجواد آذر کیش، سیاوش دادرس، ابوالفظل بنی اسدی، میلاد عظیم زاده، مهدی اخلاق عالی، مهدی علی کراتی، رضا هدایتی، محمد امین صالحی و علی رضایی اعضای تیم رنگ فیروزه شیراز را تشکیل می دادند.

محسن زاهدی به عنوان سرمربی، علی رضا دهداری و بدخش خاوری به عنوان مربیان، محمد حسین زارعی به عنوان سرپرست و علی اصغر قبادی به عنوان مدیرفنی، تیم رنگ فیروزه را همراهی کردند.

مرحله مقدماتی رقابت های ووشو لیگ برتر جوانان کشور با شرکت 9 تیم و در 2 گروه به صورت دوره ای برگزار شد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۴۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ ۱ - ۰ آرسنال/ طلسم توپچی‌ها مقابل باوارایی‌ها حفظ شد + فیلم

در چارچوب دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانز آره نای شهر مونیخ در حالی میزبان آرسنال بود که بازی رفت در لندن با تساوی ۲-۲ به پایان رسیده بود و باوارایی‌ها با یک گل در بازی برگشت حریف را شکست دادند و صعود کردند.

در نیمه اول بازی بایرن مونیخ با رویکردی هجومی ظاهر شد و چندین‌بار قصد داشتند به دروازه توپچی‌ها نزدیک شوند، اما دفاع خوب شاگردان میکل آرتتا مانع از این اتفاق شد.

نیمه دوم هم با حملات بایرن آغاز شد. در ابتدای نیمه ضربات لئون گورتزکا و رافائل گریرو به تیر‌های افقی و عمودی دروازه خوردند و با بدشانسی تبدیل به گل نشدند.

مقاومت آرسنالی‌ها بالاخره در دقیقه ۶۳ از بین رفت. روی یک ضدحمله پاس لروی سانه در سمت راست از همه گذشت و در طرف مخالف به رافائل گریرو رسید. در حالی‌که بازیکنان آرسنال در محوطه جریمه به هم ریخته بودند، ستاره پرتغالی توپ را به روی دروازه ارسال کرد و در آنجا کیمیش از کمند مدافعان آرسنال گریخت و با یک ضربه سر شیرجه‌ای و فوق‌العاده دروازه مهمان را باز کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در نهایت بایرن مونیخ بعد از چهار سال غیبت دوباره به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد و حسرت آرسنال برای صعود به این مرحله ۱۵ ساله شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • آاس رم و صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی طی ۴ فصل اخیر
  • مارسی (4) 1-0 (2) بنفیکا؛ صعود مارسی به نیمه نهایی لیگ اروپا در ضربات پنالتی
  • صلاح امید را به لیورپول برگرداند (عکس)
  • افول لیگ برتر: به لقب (لیگ کشاورزان) سلام کنید!‏
  • رکورد بی‌نظیر رئال مادرید در لیگ قهرمانان؛ 12 صعود به نیمه‌نهایی در 14 فصل اخیر!
  • رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی
  • بایرن مونیخ ۱ - ۰ آرسنال/ طلسم توپچی‌ها مقابل باوارایی‌ها حفظ شد + فیلم
  • نفرین ابدی آرسنال؛ بایرن به نیمه‌نهایی اروپا رفت
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ همان همیشگی! / بایرن به نیمه نهایی رسید
  • بردن بارسا بهترین شب حضورم در پی‎‌اس‌‎جی بود