Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@13:32:48 GMT

پیراهن نارنجی خوش یمن برای فروزان (عکس)

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۴۴۵۰۷

فروزان در دیدار برابر پیکان برای اولین بار طی فصل رنگ پیراهن خود را تغییر داد.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته زمانی که بازیکنان پارس جنوبی جم برای صف آرایی مقابل پیکان وارد زمین شدند، رنگ پیراهن محسن فروزان بیش از هر چیزی توجه خبرنگاران را به خود جلب کرد.


دروازه بان سابق استقلال تهران که همواره یکی از چهره های مورد توجه رسانه ها بوده است، روز گذشته برخلاف سایر بازی های لیگ برتر که با لباس یک‌دست مشکی وارد زمین می شد، در مقابل پیکان پیراهن یک‌دست نارنجی به تن داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


البته پیراهن جدید فروزان که هدیه همسرش به او بوده، برای او خوش یمن هم بود و در شرایطی که شاگردان تارتار در آستانه شکست قرار گرفته بودند، برخورد شوت سنگین مهدی شیری به دیرک افقی دروازه که از روی نقطه پنالتی در دقیقه 88 زده شد،  مانع فروپاشی دروازه فروزان شد تا پارس جنوبی جم دست خالی از زمین مسابقه خارج نشود.

 

 

 

عکس ها از مهدی ابراهیمی

پارس جنوبی جم محسن فروزان

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۴۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال بوشهری‌ها در پارس‌جنوبی به ۴۲ درصد رسید

ایسنا/بوشهر مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: اشتغال نیروهای بومی استان بوشهر درپارس جنوبی به ۴۲ درصد رسید.

سخاوت اسدی با اعلام این خبر افزود: تعداد نیروهای این منطقه ویژه در زمینه استخدامی ۵۹ هزار نفر می باشند که ۴۱.۸ درصد آن بومی استان بوشهر هستند.

وی اضافه کرد: سال گذشته ۲ هزار و ۴۰۰ نفر از نیروهای بومی استان بوشهر در صنایع پارس جنوبی استخدام شدند که این تعداد به غیر از نیروهای کارگری به کار گرفته در این صنایع است.

به گفته وی، یکی از برنامه‌های مهم این سازمان توجه به اشتغال نیروهای بومی است که در قالب یک آزمون و برای جذب ۸۵۸ نفر در مجتمع گاز پارس جنوبی، ۳۲۲ نفر استخدام و ۵۳۶ نفر دیگر امسال با برگزاری آزمون استخدامی جذب می شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز کاهش تولید گاز پارس جنوبی از ۱۴۰۴
  • روانخواه از دو نفر حلالیت طلبید و رفت!
  • آغاز افت تولید گاز پارس جنوبی از ۱۴۰۴
  • بزن‌بزن بی‌سابقه در نبرد حساس لیگ یک (عکس)
  • عکس| لباس سردار آزمون قرض داده شد!
  • کامبک به سمت لیگ برتر در بازی بزرگ
  • لباس سردار آزمون قرض داده شد! (عکس)
  • ۱۴ فروردین‌ماه؛ دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت
  • هالند با پیراهن نروژ پنالتی هم گل نمی‌زند! (عکس)
  • اشتغال بوشهری‌ها در پارس‌جنوبی به ۴۲ درصد رسید