Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از پايگاه اينترنتي السومريه نيوز عراق، قيس الخزعلي دبير کل جنبش «عصائب اهل الحق» عراق گفت: بسيج مقدس مردمي به همراه نيروهاي مسلح، از عراق، مردم اين کشور، و همه جهان دفاع، و در تاريخ پيروزي بي سابقه و تاريخي را محقق کرد.

الخزعلي روز شنبه با سخنراني در جشن «پيروزي و آزادسازي» که اين جنبش به مناسبت سالگرد «شکست اشغالگران آمريکا»، در بغداد و ديگر استان هاي عراق برگزار کرد، گفت: بايد براي ششمين سالگرد شکست اشغالگران آمريکا، جشن بگيريم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پيروزي بر اشغالگران، به منزله پيروزي بر بزرگترين قدرت جهان است. وي افزود: شکست اشغالگران، به منزله بازگرداندن استقلال و تماميتي است که آمريکا درصدد نقض آن بود.
الخزعلي در ادامه گفت: اگر به مقاومت ايمان نداشتيم، دستاورد نظامي و سياسي تحقق نمي يافت. وي افزود: عصائب اهل الحق باعث شد اشغالگران متحمل خساراتي شود؛ اما مانند گروههاي تکفيري، دست به حمله عليه بي گناهان نزد، هيچ بمبي را منفجر نکرد يا هيچ کس را سر نبريد.
الخزعلي گفت: شکست اشغالگران و خاموش کردن فتنه، واشنگتن را بر آن داشت که از (گروه وهابي صهيونيستي) داعش به عنوان جايگزين بهره بگيرد. دونالد ترامپ (رئيس جمهور آمريکا) بارها تاکيد کرد اين دولت باراک اوباما (رئيس جمهور پيشين آمريکا) بود که داعش را به وجود آورد. وي افزود: بسيج مقدس مردمي به همراه نيروهاي مسلح ما از عراق، مردم عراق و همه جهان دفاع کرد و در تاريخ يک پيروزي بي سابقه و تاريخي را ثبت کرده است.
الخزعلي تاکيد کرد: تحقق استقلال و شکست طرح همه پرسي کردستان، نشان دهنده وحدت مردم عراق است. وي خواستار بازنگري وضع نيروهاي خارجي در عراق شد.
دبير کل جنبش عصائب اهل الحق در ادامه گفت: دولت و پارلمان بايد شمار واقعي خارجي ها در عراق را تعيين کنند و کم کاري و سستي در قبال حضور نيروهاي خارجي در دوره پساداعش، در واقع سهل انگاري در قبال استقلال و تماميت عراق است» وي بر اهميت «انحصار سلاح در دست دولت ، از بين بردن مظاهر مسلحانه، حمايت از همزيستي، صلح داخلي، آشتي در جامعه و تلاش براي فراهم کردن شرايط مناسب براي بازگشت آوارگان،» تاکيد کرد.
الخزعلي همچنين بر اهميت «حمايت از روند سياسي، برگزاري انتخابات در موعد مقرر و حمايت از اقدامات در زمينه مبارزه با فساد» تاکيد کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۵۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و ۴۰ امتیاز، در فاصله سه هفته مانده تا پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های ایران، جشن قهرمانی گرفت.    عصر امروز دوشنبه و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد.    نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر در مقایسه با حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی ۳۲ به ۲۴ در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند.    صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی به ۷ رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند.    صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال میهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

دیگر خبرها

  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • تلاش آمریکا برای در اختیار گرفتن خلیج فارس محقق نمی‌شود
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • تقدیر از معلمان مردمی‌سازی شود
  • حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
  • دولت آمریکا قصد اعمال تحریم‌هایی علیه یگان‌های نظامی اشغالگران را ندارد
  • مردمی کردن اقتصاد چگونه محقق می‌شود؟