Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرجند- نماینده مردم شهرستاهای بیرجند، درمیان وخوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان خراسان جنوبی در بخش درمانی پیشرفت‌های خوبی داشته است گفت: با پیگیری‌های مکرری که انجام شد یک دستگاه آنژیوگرافی وسی تی اسکن به خراسان جنوبی اختصاص و امروز افتتاح شد.

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از تجهیزات بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی رازی بیرجند اظهار داشت: اخیراً ۴ دستگاه آنژیوگرافی وارد کشور شده که با پیگیری‌های مکری که انجام شد یک دستگاه آنژیوگرافی و سی تی اسکن به خراسان جنوبی اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در مدت ۳ سال گذشته بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) و بیمارستان رازی بیرجند افتتاح شده است افزود: باید از امکانات خوب و به روز تجیهزات بیمارستان رازی استفاده کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: خراسان جنوبی در چند سال گذشته در بخش درمانی پیشرفت‌های خوبی داشته است.

عبادی با بیان اینکه بصیرت مردم در ۹ دی سبب ناامیدی دشمنان به ویژه نخست وزیر انگلیس، اسرائیل و آمریکا شده است افزود: حماسه ۹ دی در دل ملت ایران باقی می‌ماند.

وی بیان کرد: مردم در راهپیمایی ۹ دی ماه سال ۸۸ تنها برای حمایت از ولایت فقیه و ارزش‌های انقلاب اسلامی وارد میدان شدند و از فرد خاصی حمایت نکردند اما به راستی که این روز روز بصیرت و حماسه آفرینی است.

ظهر امروز دستگاه آنژیوگرافی، سی تی اسکن پیشرفته ۱۶ اسلایس و نخستین دستگاه آندوسکپی مجاری صفراوی در بیمارستان رازی به بهره‌برداری رسید که برای دستگاه آنژیوگرافی ۳۵ میلیارد ریال، دستگاه سی تی اسکن ۱۸ میلیارد ریال و دستگاه اندوسکپی مجاری صفراوی ۱۱ میلیارد ریال  هزینه شده است.

دستگاه آندوسکپی مجاری صفراوی اولین آندوسکپی مجاری صفراوی در خراسان جنوبی است که امروز راه‌اندازی شد و تا کنون این دستگاه در استان وجود نداشته که بیماران سنگ مجاری صفراوی به مشهد اعزام می‌شدند.

منبع: تسنیم

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۵۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مختاران سربیشه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی

نخعی سرپرست اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: از پنجشنبه تا صبح امروز در مناطق حصاردار، بیشه و فریز شهرستان خوسف ۵۵ میلیمتر، در علی آباد زارعین ۴۲ میلیمتر، در سربیشه ۳۹ میلیمتر، قاین و خوسف ۲۵ میلیمتر، زهان ۲۴ میلیمتر، بیرجند ۲۳ میلیمتر، دهسلم ۷ میلیمتر، بشرویه ۵ میلیمتر، حاجی آباد زیرکوه ۱۸ میلیمتر، سرایان ۱۷ میلیمتر، نهبندان ۱۶ میلیمتر، فردوس ۱۵ میلیمتر، طبس ۱۱ میلیمتر، اسدیه ۲۲ میلیمتر و درح سربیشه ۲۰ میلیمتر باران باریده است.

او افزود: برای امروز نیز ناپایداری‌های جوی و بارندگی‌ها در استان به ویژه در نواحی شمالی ادامه دارد و وقوع رعد و برق و رگبار نیز پیش‌بینی می‌شود که در شهرستان زیرکوه علاوه بر جاری شدن رواناب احتمال سیلابی شدن مسیر‌ها نیز وجود دارد.

نخعی بیان کرد: فردا شرایط جوی در استان به نسبت پایدار است، دوشنبه و سه‌شنبه افزایش ابر در استان محتمل است و همچنین به لحاظ دمایی تا دوشنبه و سه‌شنبه افزایش ۵ تا ۱۰ درجه ای دما را در استان داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • همایش زائران حج تمتع خراسان جنوبی به روایت تصویر
  • گزارش آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی 
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • مختاران سربیشه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی را مسدود کرد
  • آغاز تبلیغات انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز