Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،؛ اکبر بهنام‌جو ظهر امروز در بازدید از پروژه پل قدس در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: یکی از مطالبات اصلی مردم اردبیل اتمام هرچه زودتر پل قدس اردبیل است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این پروژه تا پایان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد که نیاز است در این زمینه شهرداری و شورای شهر اردبیل اقدامات اساسی را انجام داده و زیرساخت‌های ضروری این پروژه را تامین نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه پروژه پل قدس یکی از پروژه‌های بزرگ شهر اردبیل محسوب می‌شود، افزود: مردم شهر اردبیل انتظار دارند تا باتوجه به پروسه طولانی شدن عملیات اجرایی این پروژه هرچه زودتر تحویل داده شود تا شاهد راه‌اندازی پل قدس و کاهش بار ترافیک شهری در این نقطه از شهر باشیم.

استاندار اردبیل تصریح کرد: با راه‌اندازی پل روگذر قدس اردبیل گام بزرگی در کاهش ترافیک شهری برداشته می‌شود که انتظار داریم شهرداری و شورای شهر با جذب اعتبارات و تامین منابع مالی نیاز هرچه زودتر این پروژه را در مدت زمان معین به بهره‌برداری برسانند.

بهنام‌جو بیان کرد: پروژه پل قدس اردبیل زمانی برای مردم شیرینی و جذابیتی خواهد داشت که در مدت زمان کوتاه مورد بهره‌برداری قرار گیرد تا با انجام چنین اقدامی شاهد تحولی در حوزه شهری اردبیل باشیم.

وی اظهار کرد: باید کارگاه‌های پل قدس اردبیل به طور همه‌جانبه فعال شود و پیمانکاران این پروژه نیز پل قدس اردبیل را با اهتمام و جدیت هرچه تمام‌تر اجرایی کنند.

انتهای پیام/ح

 

پروژه پل قدس در اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۶۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل مهرداد اصغری، مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در مرکز و جنوب استان اردبیل در اظهار کرد: واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در شهرستان نمین با حمایت بنیاد برکت به بهره‌برداری رسید و فاز توسعه این واحد نیز پس از سال‌ها تعطیلی احیا شده و به چرخه تولید بازگشت.
وی افزود: با بهره‌برداری از این واحد تولیدی در حال حاضر برای ۴ نفر فرصت شغلی مستقیم ایجاد شده است.
مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت بیان کرد: طی ۵ سال گذشته از ۶ هزار طرح اشتغال‌زایی در سطح استان اردبیل حمایت شده است که سهم شهرستان‌های مرکزی و جنوبی استان از این میزان ۴ هزار و ۴۰۰ طرح با اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است.
اصغری ادامه داد: بنیاد برکت طرحی به نام زنجیره سبز دارد که هدف آن حمایت از تولید محصولات کشاورزی است که به امنیت غذایی ختم می‌شود.
مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در مرکز و جنوب استان اردبیل تصریح کرد: سقف تسهیلات بنیاد برکت برای طرح‌های خوداشتغالی ۱۵۰ میلیون تومان است که این رقم در حوزه‌های کشاورزی، شیلات و دامداری تا ۳۰۰ میلیون تومان نیز افزایش می‌یابد و بازپرداخت آن به شکل تنفس‌دار هر ۶ ماه یکبار انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز