Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@14:13:24 GMT

مدارس ابتدایی تهران فردا تعطیل است +جزئیات

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۴۶۲۴۹

خبر تعطیلی مدارس تهران که ساعاتی پیش منتشر و به سرعت توسط استانداری تهران تکذیب شد، بالاخره مهر تایید خورد؛ با این ملاحظه که جا دارد از مسئولان بپرسیم چرا پیشتر این خبر را تکذیب کرده بودند؟!   به گزارش «تابناک»، با توجه به قرارگیری وضعیت کیفی هوای تهران در ٢٤ ساعت گذشته منتهی به ساعت ١١ امروز در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس و همچنین براساس پیش بینی هواشناسی مبنی بر پایداری و سکون نسبی هوا تا روز دوشنبه، جلسه کارگروه هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوا به ریاست استاندار تهران و دبیری مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران، به منظور اتخاذ تمهیدات لازم برای شهروندان پایتخت، امشب تشکیل جلسه داد که در پایان، رای به تعطیلی برخی مدارس تهران و اعمال برخی محدودیت های ترافیکی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران با اعلام این خبر نوشت: کیومرث کلانتری، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران و دبیر کارگروه هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوا در خصوص مصوبات این جلسه گفت: بر اساس مصوبات امشب جلسه کارگروه، مهد‌های کودک، پیش دبستانی و مقاطع تحصیلی ابتدایی مدارس تهران و ری، ورامین، شهریار، شمیرانات، قدس، قرچک، پاکدشت و ملارد فردا یکشنبه تعطیل خواهد بود، همچنین مدارس ابتدایی و متوسطه استثنایی در شهرستان‌های ذکر شده نیز فردا تعطیل می‌باشد.
وی با اشاره به اینکه اجرای طرح زوج و فرد از در منازل و ممنوعیت فروش آرم طرح ترافیک روزانه از سوی شهرداری تهران برای فردا از دیگر مصوبات جلسه بود افزود: توقف فعالیت معادن شن و ماسه، آسفالت و سیمان و محدودیت فعالیت‌های عمرانی نیز فردا اجرا می‌گردد.
کلانتری با بیان اینکه از تردد خودرو‌های سبک و سنگین فاقد معاینه فنی و دودزا در سطح شهر تهران توسط پلیس راهور جلوگیری بعمل می‌آید، اظهار داشت: افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی و ریوی، کودکان و سالمندان ازتردد‌های غیرضروری در فضای باز خودداری نموده و سایر افراد نیز فعالیت‌های طولانی مدت را در فضای باز کاهش داده و از انجام فعالیت‌های ورزشی خودداری نمایند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۶۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، علی موحدی افزود: دانش‌آموزان پایه‌های اول تا پنجم ابتدایی تا نوزدهم اردیبهشت و دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی که دو امتحان هماهنگ کشوری دارند تا هشتم خرداد در مدارس حضور خواهند داشت.

وی با بیان این‌که امتحانات پایه متوسطه اول از نوزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود، اضافه کرد: به مدیران مدارس متوسطه اول اعلام شده دو روز قبل‌از شروع امتحانات یعنی از هفدهم اردیبهشت کلاس‌های درس تعطیل تا دانش‌آموزان برای شرکت در امتحانات آماده شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: امتحانات دانش‌آموزان پایه متوسطه اول تا ۱۳ خرداد ادامه دارد.

وی گفت: کلاس‌های درس دانش‌آموزان متوسطه دوم (پایه‌های ۱۰، ۱۱ و ۱۲) هم تا نوزدهم اردیبهشت دایر است و بعد از آن باید برای شرکت در امتحانات نهایی که به صورت هماهنگ کشوری است، آماده شوند.

موحدی ادامه داد: امتحانات نهایی دانش‌آموزان متوسطه دوم تا سی‌ام خرداد تمام می‌شود.

وی گفت: برنامه‌های امتحانی پایه متوسطه اول به همه شهرستان‌ها و مناطق ابلاغ شده و امتحانات پایه‌های دهم تا دوازدهم به‌صورت هماهنگ کشوری برگزار خواهد شد.

به گفته مدیر کل آموزش و پرورش استان فقط امتحانات هنرستان‌های فنی و کار و دانش به صورت داخلی است و سوالات در مدرسه طراحی می‌شود.

وی همچنین به تجهیز ۹۲ حوزه امتحانی در استان اشاره کرد و افزود: این حوزه‌ها مجهز به دوربین‌های مدار بسته و دستگاه‌های سیگنال یاب هستند.

موحدی همچنین گفت: ۸ حوزه تصحیح به صورت الکترونیکی داریم که برگه‌های امتحانی پس از رونوشت‌برداری بر روی سامانه آموزش و پرورش قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: دو تصحیح کننده از نقاط مختلف کشور برگه‌های امتحانی را بدون اعمال نظر نمره می‌دهند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ کودک آزاری مدرن: تلقین حس ناکافی بودن!
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ فرزندتان را به ربات آزمون دهنده تبدیل نکنید!
  • بیرجند رکورددار بارش های روز گذشته در استان
  • مصوبات کمیسیون‌ها درباره اسقاط خودرو و قیمت‌گذاری آرد و نان
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری آرد و نان
  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند