Web Analytics Made Easy - Statcounter

خمین - ایرنا - رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: امنیت ملی در بعد داخلی و خارجی در جریان تحرکات تلخ سال 88 مورد هجمه دشمنان قرار گرفت.

سردار غلامحسین غیب پرور شامگاه شنبه در آیین گرامیداشت 9 دی در مصلی امام خمینی خمین افزود: در این جریان تحرکات سال 88، رسانه‌های معاند و همچنین ایالات متحده هم پای کار آمده بودند و دشمنان در برخی دیگر از کشورها برای فتنه انگیزی در ایران نیرو تربیت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار غیب پرور به روشنگری‌های رهبر انقلاب برای شناخت جریان معاند و برانداز اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب بارها نصیحت کردند و همگان را به بصیرت دعوت نمودند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با تاکید بر اینکه مقوله امنیت ملی در چند شاخصه تعریف می شود، گفت: امنیت ملی یعنی اینکه پاسخگوی حفظ جان، مال و آبروی مردم باشیم و در واقع امنیت ملی وضعیت سیاسی اقتصادی کشور را حفظ کرده و متضمن استقلال یک کشور است.
وی گفت: اگر لطف خدا، استواری مردم و رهبری مدبرانه و حکیمانه مقام معظم رهبری نبود، امروز اثری از انقلاب اسلامی باقی نمانده بود.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: ماهیت انقلاب اسلامی دشمن‌ ستیزی و دشمن‌شناسی است و زمانی پیروزی در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس حاصل شد که مردم امام زمان خویش را یاری کردند.
سردار غیب پرور افزود: انقلاب اسلامی بعد از پیروزی شکوهمند در سال 57، با حوادث و فتنه‌های گوناگون امتحان شد و تا به امروز توانسته پیچ‌ و خم های تاریخی بسیاری را پشت سر بگذارد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: این ایستادگی از سوی مردم، و توطئه انگیزی دشمنان جریانی است که از زمان رسول خدا و حضرت علی (ع) ادامه داشته است.
وی ادامه داد: در فرهنگ انقلاب اسلامی امام و رهبری میزان است و در واقع پیروزی جبهه حق در دوران دفاع مقدس پیروی از رهنمودهای امام خمینی (ره) بود.
سردار غیب پرور تاکید کرد: همه باید ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری را از شهدا بیاموزند چرا که شهدا از امام حسین(ع) و مکتب عاشورا الگوبرداری کردند.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی 105 هزار نفر جمعیت دارد و به عنوان زادگاه معمار کبیر انقلاب مطرح است.
7277/3075/ خبرنگار: افسانه آروند *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۶۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری ۲ شهید گمنام در استان کرمان

 

به گزارش خبرگزاری صداو سیمای مرکز کرمان ،در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) پیکر مطهر یک شهید گمنام بر دستان مردم ولایی و شهید پرور شهربابک تشییع شد.

مردم شهید پرور شهرستان شهربابک با حضور پرشور خود در این مراسم پیکر مطهر این شهید والامقام را از میدان امام علی علیه السلام تا مسجد امام جعفر صادق علیه السلام تشییع کردند.

دیگر شهید گمنام هم که ۱۹ ساله بود در کوهپیایه با حضور نماینده ولی فقیه و دیگر مسئولان تشییع و خاکسپاری شد. 

دیگر خبرها

  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • ادعای شورای امنیت داخلی اسرائیل درباره یحیی السنوار
  • تشییع و خاکسپاری ۲ شهید گمنام در استان کرمان
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • ارزش‌های دین اسلام و انقلاب را باید تبلیغ و تبیین کنیم
  • غریب آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان آزاد می‌شوند
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در سفر اژه‌ای به هرمزگان