Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@10:27:29 GMT

کانال تلگرامی آمدنیوز از دسترس خارج شد +عکس

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۴۶۷۹۴

کانال تلگرامی آمدنیوز از دسترس خارج شد +عکس

کانال تلگرامی آمدنیوز در پی اعتراض وزیر ارتباطات ایران به موسس تلگرام و تاکید بر تحریک این کانال به نفرت پراکنی و تشویق به خشونت از دسترس خارج شد.

سرویس عکس و فیلم فردا: کانال تلگرامی آمدنیوز در پی اعتراض وزیر ارتباطات ایران به موسس تلگرام و تاکید بر تحریک این کانال به نفرت پراکنی و تشویق به خشونت از دسترس خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پاول دورف در جدیدترین توییت خودش اعلام کرد که کانال تلگرامی "آمدنیوز" به دلیل تشویق کاربران به خشونت و آموزش ساخت بمب‌های دستی مسدود شد.

 

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۶۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟

مهدی فضائلی به این سوال که چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟ پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب به این که چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟ پاسخ داد.

فضائلی در این باره در شبکه ایکس نوشت:

میدانید چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟ بخاطر آزادی؟! حقوق خبرنگاران؟! نه

‏چون مطمئن هستند هیچ مداخله‌گر خارجی که بتواند با این تصاویر افکار عمومی  آمریکا را مدیریت و بحران را از کنترل خارج کند وجود ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شلوغ‌بازی رسانه‌ای برای دروغ‌پراکنی
  • بازگشت دلار به کانال ۵۹هزار
  • فیلم/ آجرلو: اقای فرزین دلار تلگرامی واقعیت دارد
  • بازگشت دلار به کانال ۵۹/دلار تلگرامی خریدار ندارد
  • بنگاه دروغ پراکنی انگلیس
  • چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟
  • آخرین تلاش‌های دلار تلگرامی برای حفظ حمایت ۶۰
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • واکنش جود بلینگام به تشویق هواداران پس از قهرمانی در لالیگا / فیلم
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست