Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا جلائی‌پور در یادداشتی با اشاره به تجمعات اعتراضی اخیر تصریح کرد که اصلاح‌طلبان حل معضلات جامعه را در «کف خیابان» دنبال نمی کنند. آفتاب‌‌نیوز : متن یادداشت این فعال سیاسی به شرح زیر است:


مرتب از من سوال می کنند که چرا شما اصلاح‌طلبان فقط بلدید مردم را به رای دادن دعوت کنید؟  پاسخ من از برداشتم از مواضع اصلاح‌طلبان در پاسخ به سوال مزبور این است:

درست است ما اصلاح‌طلبان از مردم بیست سال است که می خواهیم بیایند و به اصلاح طلبان رای بدهند و در آینده هم برای حل معضلات جامعه چنین خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون این کار مدنی و مسولانه است و هم به نفع کشور و هم به نفع خود مردم بوده است. و ما بخاطر دعوتی که از مردم کردیم نه پیش مردم شرمنده ایم و نه به آنها بدهکار. به نظر من اگر مردم کشور ما این مشارکت انتخاباتی را نداشتند به مراتب مشکلات  جامعه ما از کشور پاکستان و مصر بیشتر بود.

در ضمن آگاهانه و صادقانه بگویم اصلاح‌طلبان با تجمع کف خیابانی که سرنگونی طلبان (منافقین و سلطنت طلبان) خط بده آن باشند با تمام وجود مخالفند و این را با صدای بلند اعلام می کنند. چون چنین اقداماتی هم به ضرر ایران و هم به ضرر خود مردم معترض است. حل معضلات ریشه دار اقتصادی ایران چند علتی است و در کف خیابان حل نمی شود بلکه بدتر می شود. حل این معضلات به همکاری حاکمیت با دولت روحانی و حمایت نیروهای جامعه مدنی نیاز دارد و اقلا به دو دهه توسعه پایدار و همه جانبه و درونگرا و جهان نگر نیاز دارد.

منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۶۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم

محمد رمضانی،مدیر منطقه هفت شهرداری قم  با اشاره به مسئله پارکینگ در این منطقه اظهار کرد: در منطقه هفت پارکینگ زائر، پارکینگ شرقی حرم، پارکینگ رودخانه و پارکینگ شهید کاظمی به عنوان پارکینگ‌های عمومی ایجاد شده است.

وی با اشاره به محدودیت فضایی برای احداث پارکینگ‌های جدید در منطقه هفت افزود: در صورت به نتیجه رسیدن پروژه بسط شرقی و تکمیل پارکینگ‌های در دست کار در هسته مرکزی، شرایط پارکینگ‌های این منطقه بهبود خواهد یافت.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به اقدامات این منطقه برای رودخانه خاطرنشان کرد: در بلوار سردار شهید سلیمانی اصلاح کف و بهسازی آسفالت صورت گرفت، همچنین اصلاح هندسی برداشتن نرده‌ها و اصلاح جداول در این بلوار به سمت حرم مطهر نیز انجام شد.

رمضانی اضافه کرد: سال گذشته یک تابلیه روی رودخانه به‌منظور کاهش ترافیک با هزینه ۱۱ میلیارد تومانی انجام شد که موجب رضایتمندی بسیاری برای مردم و زائران می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیاده‌روسازی خیابان ۱۹ دی از مخابرات تا چهارراه بازار در حال انجام است، عنوان کرد: این کار به بهبود وضعیت تردد عابر پیاده منجر خواهد شد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری قم با اشاره به اقدامات انجام شده برای بهسازی بافت تاریخی شهر قم گفت: جداره‌سازی در بعضی نقاط با همکاری میراث فرهنگی و سازمان بهسازی اطراف حرم در منطقه صورت گرفت که موجب بهبود سیما و منظر در بنا‌های تاریخی شد، از آن جمله می‌توان به بهسازی گاراژ شمس‌العماره در چهارراه بازار اشاره کرد.

رمضانی با اشاره به بودجه ۳۵۵ میلیارد تومانی منطقه ۷ شهرداری قم افزود: از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اقدام در این منطقه زیرگذر امام موسی صدر است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مرغ آمریکایی‌ها غاز است!
  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • خط لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد
  • خط لوله میلی‌متری ۳۰۰ آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد
  • انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم