Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین کانال تلگرامی آمدنیوز که مروج خشونت و اغتشاش بود نیز ساعاتی پس از شروع فعالیت هایش از دسترس کاربران خارج شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، دومین کانال تلگرامی آمدنیوز که مروج خشونت و اغتشاش بود نیز ساعاتی پس از شروع فعالیت هایش از دسترس کاربران خارج شد.
گفتنی است ساعاتی پیش کانال اصلی آمدنیوز بنا بر درخواست وزیر ارتباطات از مدیر تلگرام فیلتر شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۷۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی:‌ آمریکا شایستگی اظهارنظر در مورد حقوق بشر را ندارد

سخنگوی وزارت خارجه با انتشار تصاویری از رفتار خشونت‌بار پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی فلسطین نوشت: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهار نظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه با انتشار تصاویری از برخورد خشونت بار پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی فلسطین و معترض به سیاست‌های آمریکا در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: انتشار تصاویر تأسف‌بار از برخورد خشن پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی فلسطین و معترض به سیاست حمایتی آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی، فاصله میان شعار و عمل در رفتار دولت آمریکا را در معرض قضاوت جهانی قرار داده است.

کنعانی با اشاره به این رفتار خشونت‌بار، افزود: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهار نظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند.

 

.

 

به گزارش تسنیم، موج اعتراضات حمایت از فلسطین در محوطه‌های دانشگاه‌های آمریکا بعد از دستگیری صدها نفر از معترضان در دانشگاه کلمبیا گسترده‌تر شده و بعد از سرایت به اکثر دانشگاه‌های این کشور در حال گسترش به دانشگاه‌های سایر کشورهای دنیا است.

خیزش سراسری دانشگاه‌های آمریکا علیه صهیونیست‌ها/گزارش ویژهواکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنعانی:‌ آمریکا شایستگی اظهارنظر در مورد حقوق بشر را ندارد
  • لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا | ویدئو
  • تداوم خشونت پلیس آمریکا با دانشجویان و بازداشت دو استاد دانشگاه  
  • تداوم خشونت پلیس آمریکا با دانشجویان و بازداشت دو استاد  
  • تداوم خشونت پلیس آمریکا با دانشجویان و بازداشت دو استاد دانشگاه
  • فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)
  • رئیس جمهور ساعاتی قبل به تهران بازگشت
  • مارتین لوتر کینگ و خشونت
  • بازداشت ۱۸ کلاهبردار کنکوری / فروش سوالات در ۲۰ کانال و گروه تلگرامی و صفحه اینستاگرامی
  • «خشونت در خونم بود»؛ داستان تنها زنی که عضو یاکوزای ژاپن شد