Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@16:41:28 GMT

آزادی خواهان جهان را بشناسید + فیلم

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۴۷۸۷۵

آزادی خواهان جهان را بشناسید + فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جهان امروز، در کنار مستکبرین و محتدان دست نشانده آنها، حالا دیگر جایی برای پنهان کاری و نقاب باقی نگذاشته است. دنیایی که با وجود کثرت اتفاق، حکایت از جهت گیری‌های آشکار و روشن در برابر مواضع گوناگون دارد؛ استکبار و سلطه جویی، حق و باطل، حمایت از مستضعفین و مظلومین، امروزه به براحتی در نمونه‌های جهانی قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلسطین و رژیم اشغالگر صهیونیست یکی از قدیمی‌ترین نمونه های این دو دسته‌گی است؛ مردمی مظلوم که برای احیا حق از دست رفته خود، سالیان سال، در برابر این رژیم و حامیان نقاب زده آنها به پا خواسته و با ایستادگی بر خواسته به حق خود، عقب نشینی نکرده‌اند و در مقابل رژیم غاصب صهیونیست کهبا غیر انسانی‌ترین اشکال ظلم و ستم، در پی خونریزی و یکه تازی‌های وحشیانه خود شده است.

در این بین اما هیچگاه ملت فلسطین، تنها نبوده است، در طول زمان‌های مختلف، حکومت‌ها، سیاستمداران و چهره‌های مختلف جهانی، در این دریای پرتلاطم توحش و انسانیت، به حمایت از مستضعفین و بی‌پناهان جهان، یاری دهنده آنها شده اند. از روژه گارودی فرانسوی ( مهم‌ترین شخصیت فرهنگی سراسر جهان ) گرفته تا ریچل کوری فعال صلح طلب آمریکایی. چهره‌هایی که ثابت کردند فلسطین و قدس تنها به یک کشور و ملت متعلق نیست بلکه نمادیی مشترک و فراگیر بین انسان‌های جهان برای مبارزه با مستکربین و حمایت از مظلومین بوده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۷۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مردم اردن از فلسطین

هزاران نفر از مردم اردن پس ازسخنرانیه ابو عبیده سخنگوگردان های قسام به دعوت او پاسخ مثبت دادند و ضد جنایت های رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.تظاهرکنندگان در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در امان پایتخت اردن حمایت خود را از غزه ومقاومت فلسطین اعلام کردند.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074452 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حماس حمایت کارگران جهان از مردم غزه را خواستار شد
  • بیانیه ۱۷ کشور به سرکردگی آمریکا علیه ملت فلسطین در غزه
  • امیرعبداللهیان: آمریکا در سرکوب حامیان فلسطین در این کشور رفتار متناقض به آزادی بیان دارد
  • واکنش وزارت خارجه به اعتراضات دانشگاهی در آمریکا
  • حمایت مردم اردن از فلسطین
  • از مبارزه حق طلبانه فلسطین حمایت می کنیم
  • اتوبوس اخراجی‌های گوگل
  • اتحاد بین آزادی‌خواهان دنیا دستاورد عملیات وعده‌ صادق است
  • کنعانی: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد