Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@06:24:03 GMT

طرز تهيه پيتزا ماکاروني

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۴۷۹۵۲

طرز تهيه پيتزا ماکاروني

خبرگزاري آريا -

طرز تهيه پيتزا ماکاروني
مواد لازم براي پيتزا ماکاروني :
يک بسته ماکاروني
مايه ماکاروني شامل (گوشت چرخ کرده 250گرم. نصف فلفل دلمه اي. پياز . رب .قارچ .نمک وفلفل اويشن
پنيرپيتزا
ژامبون درصورت دلخواه
طرز تهيه پيتزا ماکاروني :
سس بشامل (25 گرم کره و 2 قاشق آرد خيلي کم تف بدهيد بعد يک و نيم ليوان شير را به صورت کم کم به آن اضافه کرده و با همزن دستي تندتند روي حرارت هم مي زنيم شير و حتما کم کم اضافه مي کنيم تا آرد گلوله نشود روي حرارت متوسط مي ماند و همچنان هم بزنيم تا به غلظت ماست برسد نمک و فلفل و آويشن مقداري اضافه کنيد و خاموش مي کنيم سس ما آماده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابتدا ماروکاني را بعد از پخت آبکشي کنيد حواستان باشد کمي نرمتر برداريد بعد داخل ظرف مورد نظر بريزيد و بعد کمي مايه گوشتي بعد پنير گودا (درصورت دلخواه) بعد کمي پنير پيتزا و باز ماکاروني و دوباره مايه گوشتي و بعد سس بشامل و در آخر ماکاروني و با پنير پيتزا روي آن مي پوشانيم اگر دوست داشتيد مي توانيد روي آن کمي فلفل دلمه ساتوري کنيد و بريزيد و داخل فر 200 درجه به مدت 30 دقيقه مي گذاريم و در آخر 10 دقيقه گريل را روشن مي کنيم تا طلايي شود.
گردآوري: بخش آشپزي بيتوته


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۷۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا مایه افتخار سیستان و بلوچستان هستند

رضا شریفی در دیدار با خانواده معظم شهدای سیب و سوران در زابل، اظهار کرد: درک مقام شهید و شهادت به راحتی امکان پذیر نیست همچنین برای هر کسی توفیق شهادت حاصل نمی‌شود، همه ما زندگی و آبرویمان را مدیون خون شهیدان و خانواده آنها هستیم.
وی با اشاره به آیه شریف وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ بیان کرد: براساس آیات قرآنی نباید تصور کنیم کسانی که ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﺧﺪﺍ ﻛﺸﺘﻪ ﺷﺪﻧﺪ ﻣﺮﺩﻩ ﺍﻧﺪ، ﺑﻠﻜﻪ ﺯﻧﺪﻩ ﺍﻧﺪ ﻭ ﻧﺰﺩ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺷﺎﻥ ﺭﻭﺯی ﺩﺍﺩﻩ ﻣﻰ‌ﺷﻮﻧﺪ شیعه و سنی نیز به این موضوع اعتقاد دارند بسیاری از کسانیکه اعتقاد و تقوایشان بالاست می‌گویند روح شهید حاضر و ناظر بر رفتار ما است.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد: خانواده شهدا بالاترین سرمایه خود را که فرزندانشان بودند تقدیم نظام کردند بنابراین باید هر کاری که از دستمان بر می‌آید برای خانواده این افراد انجام دهیم تا مدیون آنها نباشیم.
وی خاطرنشان کرد: هر زمانی که حرف از پیشرفت سیستان و بلوچستان به میدان می‌آید عده‌ای سعی در خراب کردن چهره استان دارند به عنوان مثال در سال ۸۱ که رهبر معظم انقلاب به استان سفر کرد و مصوباتی در سفر خود به استان داشت حادثه تاسوکی اتفاق افتاد و پس از آن موضوع مسجد‌ها و مسائل قومی و مذهبی به میان آمد دشمن در آن زمان تلاش می‌کرد تمرکز اجتماعی را بهم بزنند و همین موضوعات سبب شد استان دچار یکسری عقب ماندگی‌ها شود.
شریفی تصریح کرد: در حال حاضر نیز دشمن به دنبال این است شیعه و سنی را نسبت به هم بدبین کنند، اما به برکت خون شهیدان و دعای خیر پدر و مادر شهدا این بار نمیتواند به مقاصد شوم خود برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • چرا میگن پنیر کاتیج یا کوتاژ مصرف کنید؟+ طرز تهیه کامل
  • قیمت ماکارونی سر به فلک کشید!
  • خوردن این غذا‌ها در شب باعث سوزش معده می‌شود
  • این روغن ناجی دیابتی ها، قندخون را بطور کامل شفا میدهد
  • شهدا مایه افتخار سیستان و بلوچستان هستند
  • این کیک کرامبل توت فرنگی را با روشی متفاوت بپزید
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی اعلام شد
  • چند ترفند تشخیص فلفل تند از شیرین (فیلم)
  • این کیک کرامبل توت فرنگی را با روشی متفاوت بپزید 
  • آموزش و طرز تهیه مرغ سوخاری ترد و خوشمزه (فیلم)