Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@10:56:27 GMT

افسردگی ردا با یک ترکیب ساده گیاهی درمان کنید

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۴۸۱۴۵

محمد‌علی زارعیان دستیار تخصصی طب ایرانی اظهار کرد: جوشانده سماق از ترکیبات مورد استفاده در طب ایرانی برای حفظ سلامت لثه و دندان است که اثر آن بر کاهش رشد باکتری‌های مخرب دندان است، مطالعات نشان داده که سماق می‌تواند رشد و متاستاز سلول‌های سرطان سینه را محدود و مرگ آن‌ها را تسریع کند.

وی افزود: مواد مؤثره موجود در گیاه زنجبیل اثرات ضدالتهابی، آنتی اکسیدان و تب‌بر دارند لذا این گیاه در درمان بسیاری از بیماری‌های التهابی قابل استفاده است، زنجبیل از گیاهانی است که می‌توان برای تسکین درد‌های مفصلی از آن استفاده کرد و یک مکمل درمانی خوب در بیماری‌های مفصلی سرد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این دستیار تخصصی طب ایرانی تصریح کرد: دارچین خوب، دارچینی است که تندبو، شیرین مزه، اما همراه با تندی طعم، سرخ رنگ، دارای قلم‌های باریک و بلند و نازک و در هم پیچیده باشد، یکی از مکمل‌های غذایی برای بانوان مبتلا به درد‌های رحمی مصرف زرده تخم مرغ عسلی مخلوط شده با دارچین است.

زارعیان اضافه کرد: نوشیدن شربتی از شیره انگور با اندکی زعفران از مکمل‌های مناسب برای افراد درگیر هم‌و‌غم و کسانی است که از غضب شدید رنج می‌برند، شیره انگور حاوی ویتامین‌های A، B، C. و املاحی، چون آهن، منیزیم، فسفر و مقداری کلسیم است.

وی یادآور شد: مرباى هویجی که با عسل تهیه شده یک ترکیب مناسب برای تقویت احشا، قوای هاضمه است، لوتئولین موجود در هویج نیز یک ترکیب مناسب برای حفظ کولون از سرطان است.

 

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۸۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت به خودرو آسیب می‌زند

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان ملی استاندارد ایران، استاندارد ملی و بین المللی مواد افزودنی به سوخت با عنوان مکمل سوخت (After Market) یا عناوین دیگر وجود ندارد و این مکمل‌ها تحت نظارت استاندارد نیست.

برپایه این گزارش، از آنجایی که استفاده از این فرآورده‌ها منجر به آسیب دیدگی خودرو خواهد شد، بر عدم استفاده از این دسته از محصولات تاکید می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب
  • بیماری که با افسردگی مرتبط است
  • این دروغ را درباره کاهش افسردگی باور نکنید
  • ارتباط افسردگی و بیماری‌های قلبی ‌وعروقی
  • یک گیاه ضد باکتری برای درمان برخی بیماری‌های عفونی
  • استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت به خودرو آسیب می‌زند
  • گیاهی مفید برای مشکلات معده
  • شگفت‌زدگی خارجی‌ها از دستگاه ایرانی درمان سرطان
  • درمان گیاهی ریزش مو
  • عکس| سردار آزمون در ترکیب رم برای بازی حساس