Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@09:48:38 GMT

`پشت صحنه سکانس هندی لیسانسه ها ۲ + فیلم

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۴۸۱۸۳

`پشت صحنه سکانس هندی لیسانسه ها ۲ + فیلم

‍‍‍‍‍‍

ماجرای «لیسانسه ها ۲» در دو قسمت گذشته در بیمارستان می‌گذشت. هوتن شکیبا، پشت صحنه یکی از سکانس‌های این مجموعه را که به حرکات موزون هندی اختصاص دارد در پشت صحنه خود منتشر کرده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، «لیسانسه‌ها» در سری جدید خود حاوی شوخی‌های جدیدی از نوع خیال پردازی شخصیت‌های آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حقیقت سروش صحت با بهره بردن از آشنایی مخاطب با بازیگران آن که در سری اول این مجموعه حاصل شده است،‌ شوخی‌های جدیدی به فصل دوم سریال اضافه کرده است تا «لیسانسه‌ها 2» از ریتم نیفتد. 

هوتن شکیبا بازیگر نقش حبیب، پستی در اینستاگرام خود به انتشار گذاشته است که در آن قسمتی از پشت صحنه سکانس مربوط به حرکات موزون هندی در بیمارستان به نمایش درآمده است. 

 

‎در خلاصه سریال لیسانسه‌ها آمده است: حبیب وضع مالی مناسبی دارد ولی به علت ضعف در برقراری روابط اجتماعی هنوز نتوانسته همسری انتخاب کند. مسعود در آستانه ازدواج است ولی مشکلات زیادی او را از آغاز زندگی مشترک دور می کند. مازیار فرزند خانواده ای پر تنش و گرفتار است و فکر مهاجرت در سر دارد. حبیب، مازیار و مسعود سه رفیق لیسانسه هستند.

مجموعه لیسانسه ها به تهیه کنندگی رضا جودی و کارگردانی سروش صحت ساعت از بیست و نه آبان هر شب ساعت 20:45 از شبکه سه روی آنتن می‌رود.

R1427/P1356/S4,34/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۸۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین انتخابات جهان برگزار می شود

نزدیک به یک میلیارد هندی به زودی در انتخابات پارلمانی این کشور شرکت خواهند کرد.

به گزارش مشرق، نزدیک به یک میلیارد نفر در هند واجد شرایط رای دادن در انتخابات پارلمانی این کشور خواهند بود.

انتخابات هند قرار است تقریباً طی هفت هفته از ۱۹ آوریل برگزار شود. در این انتخابات «نارندرا مودی» نخست وزیر هند به دنبال سومین پیروزی متوالی خود و ماندن در قدرت خواهد بود.

رقابت های انتخاباتی هند بر سر ۵۴۳ کرسی در پارلمان هند تا ۴ ژوئن ادامه خواهد داشت. گفته می شود بیش از ۲۴۰۰ حزب سیاسی نامزد خود را در این انتخابات معرفی کنند.

تقریباً ۹۷۰ میلیون هندی در بیش از یک میلیون شعبه رأی گیری در سراسر کشور رای خود را به صندوق خواهند انداخت. کمیسیون انتخابات هند نزدیک به ۱۵ میلیون کارمند دولتی را برای کمک به برگزاری انتخابات به کار خواهد گرفت.

شمارش آرا و نتایج انتخابات در تاریخ ۴ ژوئن و کل فرآیند انتخابات تا ۶ ژوئن به پایان خواهد رسید.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • سکانس‌هایی از فیلم برای مرجان
  • سکانس‌هایی ازفیلم برای مرجان
  • فیلم| نحوه تولید کبریت در کارخانه هندی
  • جشن گل سه امتیازی خاص بود (عکس)
  • (ویدئو) رکورد جهانی درازترین غذای هندی شکست
  • (ویدئو) نحوه تولید کبریت در کارخانه هندی
  • سکانس‌هایی از فیلم حریم مهروزی
  • اختصاص ۲۰۰ تن برنج و شکر در آبادان
  • بزرگترین انتخابات جهان برگزار می شود
  • مرگ مشکوک یک خانواده هندی در کانادا