Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@18:50:53 GMT

دستگیری ۶ سارق موبایل قاپ/کشف ۱۲ موبایل سرقتی

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۴۸۹۱۵

دستگیری ۶ سارق موبایل قاپ/کشف ۱۲ موبایل سرقتی

رئیس کلانتری ۱۶۱ ابوذر با اشاره به دستگیری ۶سارق موبایل قاپ در محله ابوذر، گفت: سارقان موبایل قاپ در ۴ عملیات مجزا و مستقل دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ جهانگیر نادری در تشریح این دستگیری گفت: عوامل گشت انتظامی این کلانتری، حین گشتزنی ۲۴ ساعته روز گذشته در محدوده کلانتری، موفق به دستگیری ۶ سارق موبایل قاپ و کشف تعداد ۱۲ دستگاه گوشی همراه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در یکی از عملیات ها سرنشین و راکب موتورسیکلت از سارقان زورگیر بوده که به محض مشاهده ماموران کلانتری از محل متواری و توجهی به فرمان پلیس نمی دادند، بیان داشت: ماموران کلانتری موفق شدند راکب و سرنشین موتورسیکلت را پس از دو مرحله شلیک تیر هوایی با استفاده از قانون بکار گیری سلاح، دستگیر کنند.

این مقام مسئول توضیح داد: متهمان که در سطح حوزه در حال پرسه زنی و شناسایی بزه دیده بودند دستگیر و در بازرسی بدنی انجام شده از آنان تعدادی گوشی های موبایل مسروقه و آلات و ادوات جرم کشف شد.

سرهنگ نادری، افزود: متهمان به همراه اموال مسروقه به کلانتری منتقل و پس از تشکیل پرونده، تحت بازجویی قرار گرفتند.

رئیس کلانتری ۱۶۱ ابوذر در پایان خاطر نشان کرد: سارقان که در تحقیقات اولیه، بزه انتسابی را مورد پذیرش قرار دادند، برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی شدند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۸۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی گفت: ماموران پلیس آگاهی در راستای کشف علمی وسایل نقلیه سرقتی، به صورت روزانه و مستمر اصالت خودرو و موتورسیکلت‌های سطح شهر یا توقیف شده را تحت بررسی قرار دادند.

وی افزود: در این زمینه طی فروردین ماه امسال ماموران پلیس آگاهی با به کارگیری روش‌های علمی و تخصصی بر روی ارکان اصلی تعدادی از وسایل نقلیه در سطح معابر و تعدادی از پارکینگ‌های شهر کرمان، ۴ دستگاه خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت دارای سابقه سرقت از استان‌های قم، کرمان، فارس و سیستان و بلوچستان را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه وسایل سرقتی کشف شده پس از شناسایی مالکانشان در این ۴ استان به آنها تحویل خواهد شد، افزود: تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی سارقان این وسایل نقلیه نیز تا حصول نتیجه و دستگیری سارقان و عاملان خرید و فروش آن ها انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • ببینید | دستگیری ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • دستگیری ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران + فیلم