Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ابوالفضل عباسی ولایی تئوریسین‌ها و دکترین غربی در قالب سه موضوع می‌خواهند این پروژه را عملیاتی کنند، آنها به‌دنبال کسانی هستند که دارای سوابق طولانی در انقلاب بوده و از شهرت لازم برخوردار هستند و در کنار آنها با انقلاب اسلامی و حاکمیت زاویه داشته و فاصله ایجاد کرده‌اند تا بتوانند با بهره‌مندی از موقعیت و نفوذ این افراد در جامعه اسلامی تفرقه ایجاد کرده و از درون به نظام اسلامی ضربه بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این‌ها همان افرادی هستند که شعارهای نه غزه، نه لبنان را سر دادند و تلاش کردند که نیروهای مقاومت را زیرسوال ببرند اما زهی خیال باطل که اگر نیروهای مقاومت، ایثار و از جان گذشتگی آنها نبود قطعاً دشمنان و دست‌پرورده‌های استکبار در قالب گروه‌های داعشی در کرمانشاه و ایلام و داخل مرزهای ایران با سپر انسانی قرار دادن مردم به جنگ ما می‌آمدند و اگر این مقاومت نبود دشمن به‌جای غزه،لبنان،عراق و سوریه در کرمان و گیلان حتی در تهران بودند.

حجت الاسلام ولایی ادامه داد: اگر هوشیاری نیروهای جان برکف نظام نبود، امروز معلوم نبود بر سر کشور چه آمده بود ضمن آنکه تدبیر رهبری معظم انقلاب و حضور به‌موقع نیروهای جان برکف نظام و انقلاب این توطئه‌ها را در نطفه خفه کرده است.

وی اضافه کرد: امروز دشمن با دو برنامه از داخل و خارج پروژه توطئه و براندازی را آغاز کرده است اولی در خارج از کشور به رهبری مستقیم آمریکا و دیگری در داخل کشور کسانی که خارج از نظام و داخل حکومت هستند و می‌خواهند با استفاده از موقعیت و نفوذ آنها در کشور توطئه کنند.

حجت الاسلام ولایی، با انتقاد از برخی مسؤولان ارشدی که قبلاً در رأس مدیریت اجرایی کشور بودند و پس از اتمام مسئولیت خود منتقد نظام شده‌اند،گفت: متأسفانه این افراد به‌جای اینکه پاسخگوی مسائل و مشکلات دوران مسؤولیت خود باشند، فرافکنی کرده و طلب‌کار نظام شده‌اند.

این مقام مسئول تأکید کرد: در سخنان برخی از همین افراد باید شک کرد که دشمنان و استکبار جهانی از این سخنان حمایت می‌کنند و می‌خواهند سخنان خود را از زبان برخی افراد بگویند.

حجت الاسلام ولایی گفت: اگر دشمنان، سخنان این‌گونه افراد منتقد داخل نظام را تأیید و تشویق کردند حتماً باید در درستی این سخنان شک کرد و دانست که هدف حمایت آنها با مشکل موجه کردن نظام است.

وی یادآور شد: این همه جنایات توسط اسرائیل، رژیم آل‌سعود و کشورهای وابسته به آنها در اقصی نقاط دنیا انجام می‌شود و هیچ کس صدایش در نمی‌آید اما اقتدار نظامی و دفاع مشروع  ایران اسلامی از اهداف و آرمان‌های انقلاب، همیشه مورد اعتراض استکبار است.

حجت الاسلام ولایی افزود: امروز دشمن به یقین رسیده که فقط با پروژه نفوذ و تضعیف روحیه انقلابی و جهادی به هدف خود می‌تواند دست یابد و تلاش دارد با کمرنگ کردن روحیه انقلابی و ترویج بی‌تفاوتی و استحاله فرهنگی به هدف ننگین خود دست یابد.

این کارشناس سیاسی بیان کرد: آمریکا در تلاش است قدرت هسته‌ای و توانمندی‌های دفاع کشور را تضعیف کند و پا پروژه مذاکره و طول دادن این مذاکرات به هدف پلید خود که در عرصه نظامی نرسیده به آن برسد، همچنان که مقام معظم رهبری در رهنمودهای خود به آن تاکید داشتند، می‌خواهند با توطئه‌های گوناگون برای نظام و انقلاب مشکل ایجاد کنند که در این زمینه همه باید با هوشیاری داشته و توطئه‌های دشمنان را با بصیرت، دشمن‌شناسی و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری نقش برآب سازیم.

حجت الاسلام ولایی، راه نجات اقتصاد کشور را همچنان که رهبر معظم انقلاب به آن تأکید دارند، تکیه بر اقتصاد مقاومتی با بهره‌مندی از توانمندی‌های داخلی عنوان کرد و افزود: در این زمینه نیز همه باید تلاش کنیم تا به این هدف مهم با همت و تلاش مضاعف دست یابیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۹۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه تک‌روی و سهم‌خواهی آسیب بزرگی به نظام و مردم خواهد زد، گفت: امروز بشدت نیازمند عقلانیت جمعی در اشخاص و درون جریانات سیاسی کشور هستیم.

به گزارش ایسنا، محسن رضایی در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دیدارهای جداگانه با داوری و روح الامینی، دبیر و معاون امور استان‌های شانا و دبیران جریانات سیاسی دیگر بر وحدت گروه‌های انقلابی تاکید کرد.

وی در دیدار با نادی، جراره و شورای مرکزی شریان، رائفی پور و سعید محمد و شورای مرکزی صبح ایران و احمد نادری و شورای مرکزی جماران گفت: باید از رویش‌های انقلاب استقبال و از هرنوع تفرقه جلوگیری کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت در جبهه انقلاب، افزود: همبستگی و برادری از ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی است که امروز بیش از هر زمانی باید مورد توجه باشد و اکنون ملت و نظام، نیازمند صف فشرده نیروهای انقلاب و کارآمدی جبهه انقلاب است و راه آن قاعده‌محوری به جای شخص‌محوری است.

وی با یادآوری شرایط حساس کشور پس از طوفان الاقصی و عملیات «وعده صادق» اظهار کرد: موقعیت ایران در غرب آسیا بیش از گذشته تعیین‌کننده شده است، بنابراین فرصت‌ها و تهدیدات جدیدی درمقابل کشور قرار گرفته است. در چنین شرایطی وحدت نیروهای انقلاب و تلاش همگانی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور رمز عبور از تهدیدات و بهره‌برداری از فرصت‌هاست. هر نوع تک‌روی و سهم‌خواهی آسیب بزرگی به نظام و مردم خواهد زد. امروز بشدت نیازمند عقلانیت جمعی اشخاص و جریانات سیاسی کشور هستیم.

رضایی با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در انتخابات گفت: انتخابات مجلس‌ باوجود شرایط سخت اقتصادی با حضور مردم انجام شد که نشان دادند تنها راه اصلاح کشور انتخابات و مردم‌سالاری است. حضور سلیقه‌های مختلف سیاسی، مشارکت مردم را جدی‌تر و بیشتر می‌کند.

وی گفت: رقابت باید برادرانه و به دور از منازعه باشد. انتقادات باید منصفانه و همراه با ضوابط اخلاقی صورت گیرد و فضا برای رویش‌های جدید مهیا باشد. تحمل سلیقه‌های سیاسی علامت بلوغ عقلانیت گروه‌های سیاسی است.

در این نشست‌های جداگانه نادی و جراره از شریان، احمد نادری از جماران، رائفی‌پور و سعید محمد از صبح ایران، با تشریح روند شکل‌گیری جریان‌ها و تشکل‌های خود، به بررسی اجمالی دور اول انتخابات و برخی گله‌مندی‌ها پرداختند و آمادگی خود برای گفت‌وگو با سایر گروه‌های جبهه انقلاب را اعلام کردند.

محسن رضایی نیز در جلسه با داوری و روح الامینی، دبیر و معاون امور استان‌های شانا، بر وحدت همه گروه‌های جبهه انقلاب ازجمله شانا، پایداری، شریان، جماران، صبح ایران و تحول‌خواهان وسایر گروه‌ها تأکید کرد و اعضای شانا هم نظراتشان را بیان کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مزیت اصلاح‌طلبان رو به اضمحلال؛ بالشتک ضربه‌گیر بین جامعه و حکومت از میان رفته
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • اصلاح‌طلبان؟ خیر، متشکرم!
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند