Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد لاهوتی، رییس فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم با اشاره به آلودگی هوا در کلان شهرها و به ویژه تهران اظهار کرد: علی رغم اقدامات انجام شده از سوی مدیریت شهری شاهد هستیم که مردم همچنان از این موضوع گلایه دارند.

وی تصریح کرد: موضوع آلودگی هوای تهران در حال حاضر به یک تهدید جدی برای شهروندان تبدیل شده است و در صورتی که در این بخش اتفاقی برای حل این معضل نیفتد در آینده شاهد افزایش مرگ و میرها خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاهوتی با اشاره به ضعف دولت در رفع آلودگی هوای تهران بیان کرد: مدیریت شهری در دوره گذشته در این زمینه اقداماتی انجام داد اما متاسفانه به دلیل عدم حمایت دولت برنامه‌ها در این زمینه ادامه پیدا نکرد.

رییس فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به تغییراتی که در مدیریت شهری صورت گرفت و اصلاح طلبان بر مستند کار قرار گرفتند انتظار می‌رفت اقدامات موثری در حوزه رفع آلودگی هوا صورت گیرد که این موضع نیز به فراموشی سپرده شده است.

وی با اشاره به حضور نجفی در جلسات هیئت دولت بیان کرد: نباید این حضور به صورت نمایشی باشد و شهردار تهران نماینده تمامی شهرداران است و باید از حق آنها دفاع کند.

لاهوتی ادامه داد: علی رغم همسویی دولت و مدیریت شهری تهران، همچنان آلودگی هوا مردم را در شرایط بدی قرار داده و این در حالی است که دولت نیز اقدام موثری را انجام نمی‌دهد.

رییس فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش مرگ و میر تهران‌ ها در پی آلودگی هوا،گفت: شهرداری تهران اگر در بحث کاهش آلودگی هوا برنامه‌ای ندارد آن را صادقانه به شهروندان تهرانی بگوید.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۹۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبار روی کوه‌های تهران مه است یا آلودگی هوا؟

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران درباره وضعیت هوای پایتخت در روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ اطلاع رسانی کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، براساس اعلام این شرکت، شاخص آلاینده‌ها در روز جمعه، هفتم اردیبهشت بر روی عدد ۹۷ قرار گرفته و از این رو هوا در وضعیت زرد رنگ و قابل قبول توصیف شده است.

روز گذشته نیز شاخص آلاینده‌ها بر روی عدد ۸۷ قرار داشت و هوا قابل قبول بود.

اما با این حال کوه‌های تهران که از ابتدای بهار از هر نقطه شهر معلوم بود، طی دیروز و امروز زیر غباری پنهان شده است که نشان از افزایش آلاینده‌ها دارد.

همچنین ایستگاه‌های کنترل کیفیت هوا در فرمانداری شهرری و منطقه ۱۷ با نشان دادن شاخص ۱۵۸ و ۱۵۳ نشان می‌دهد هوا در این دو نقطه شهر در وضعیت قرمز قرار دارد و برای همه مردم بسیار ناسالم است.

ایستگاه شهرک سرچشمه در منطقه ۲۲، با نشان دادن شاخص ۴۱ نشان می‌دهد که هوا فقط در این نقطه تهران پاک است.

دیگر خبرها

  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • پایداری هوای قابل قبول برای تهرانی‌ها در یک هفته اخیر
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • جام حذفی عجیب: هوادار، تنها تهرانی یک چهارم!
  • غبار روی کوه‌های تهران مه است یا آلودگی هوا؟
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند
  • تهرانی‌ها امروز یک نفس راحت می‌کشند!
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو