Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا،  پیام حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی کروبی در باره اصلاح لیست اعضای شورای اجرایی‌ حزب اعتماد ملی به شرح زیر است:

                      باسمه تعالی

برادر گرامی‌، جناب آقای الیاس‌ حضرتی‌

سلام علیکم‌

پیرو ابلاغ‌ پیام دیروز این‌جانب مبنی بر اصلاح لیست اعضای‌ شورای‌ اجرایی‌ حزب اعتماد ملی و اضافه شدن سه‌ نفر از اعضای محترم‌ شورای‌ مرکزی حزب، نام‌ آقایان ‌دکتر محمود رئوفی‌، دکتر مهدی رسول‌پناه و حمیدرضا کارگر بیده‌ را به‌ لیست مورد نظر بیافزایید‌ و در اسرع وقت اطلاع‌رسانی‌ کنید‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم که من‌بعد، اجرای دستورات به‌ تاخیر نیافتد که "فی‌ التاخیر آفات" در تاخیر چه‌ بسا آفات جبران‌ناپذیری خواهد بود‌.

ان‌شاءالله با همراهی و همکاری اعضای محترم شورای اجرایی، حزب اعتماد ملی را به‌صورت همه‌جانبه فعال‌ و کارهای انجام‌شده را به‌‌ این‌جانب گزارش کنید. با تشکر

۱۳۹۶/۱۰/۹

مهدی کروبی 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۹۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نرخ بیکاری در شهرستان گلپایگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکزاصفهان؛ فرماندار گلپایگان در اولین جلسه شورای اداری این شهرستان که در جوار گلزار شهدای گلپایگان برگزار شد گفت: تمام دستگاه‌ها با سرمایه گذاران همکاری لازم را انجام دهند تا شعار سال در عمل اجرایی شود.
محمدرضا عسگریان تکریم مردم و جلب رضایت آنان را ضروری برشمرد و گفت: پیگیری و حل مشکلات مردم اولویت کاری مسئولان اجرایی شهرستان باشد.
سید مسعود حاتمی نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه افزود: موافقت کلی برای تأسیس دانشگاه فرهنگیان در گلپایگان گرفته شده و اعتبار طرح فاضلاب شهرستان گلپایگان هم جذب، و بانک عامل آن نیز مشخص شده است.
حجت الاسلام محمدتقی کرامتی امام جمعه گلپایگان هم افزود: جهش تولید بدون مشارکت مردم و بخش خصوصی امکان‌پذیر نیست و پیچ وخم‌های اداری موجب فرار سرمایه‌گذار می‌شود بنابراین قانون باید به نفع مردم و سرمایه‌گذار باشد.

دیگر خبرها

  • اسامی اعضای تیم ملی مچ اندازی مردان ایران برای مسابقات آسیایی ۲۰۲۴ اعلام شد
  • جنگ انتخاباتی در اردوگاه اصولگرایان به روایت رسانه دولت /جریان های نوظهور اصولگرا را چه کسانی لیدری کردند؟
  • تعیین برش های شهرستانی در اولویت برنامه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی
  • کاهش نرخ بیکاری در شهرستان گلپایگان
  • دیدار نوروزی شهردار و اعضای شورای شهر رشت با فرمانده سپاه قدس گیلان
  • برنامه ریزی برای رفع بیکاری در کردستان
  • خبر مهم برای حقوق بگیران؛ آیین‌نامه دستمزد ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد
  • منظور: آیین نامه حقوق و دستمزد ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد
  • دبیرکل و اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند
  • اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند