Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام ولایی اظهار داشت: امروز تلاش دشمن بر این است که با پروژه نفوذ در داخل نظام به ایران اسلامی ضربه بزند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اهروصال؛ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شمال غرب کشور ظهر دیروز؛ در همایش بصیرت مردمی به مناسبت گرامیداشت   سالروز حماسه 9 دی شهرستان اهر گفت: امروز تلاش دشمن بر این است که با پروژه نفوذ در داخل نظام به ایران اسلامی ضربه بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام ابوالفضل ولایی گفت: تئوریسین‌ها و دکترین غربی در قالب سه موضوع می‌خواهند این پروژه را عملیاتی کنند آن‌ها به دنبال کسانی هستند که دارای سوابق طولانی در انقلاب بوده و از شهرت لازم برخوردار هستند و در کنار آن‌ها با انقلاب اسلامی و حاکمیت زاویه و فاصله ایجاد کرده‌اند، می‌باشند تا بتوانند با بهره‌مندی از موقعیت و نفوذ این افراد در جامعه اسلامی تفرقه ایجاد کرده و از درون به‌نظام اسلامی ضربه بزنند.

وی گفت: این‌ها همان افرادی هستند که شعارهای نه غزه، نه لبنان را سر دادند و تلاش کردند که نیروهای مقاومت را زیر سؤال ببرند؛ اما زهی خیال باطل که اگر نیروهای مقاومت و ایثار و ازجان‌گذشتگی آن‌ها نبود قطعاً دشمنان و دست‌پرورده‌های استکبار در قالب گروه‌های داعشی در کرمانشاه و ایلام و داخل مرزهای ایران با سپر انسانی قرار دادن مردم به جنگ ما می‌آمدند و اگر این مقاومت نبود دشمن به‌جای غزه و لبنان و عراق و سوریه در کرمان و گیلان و حتی در تهران بودند همان‌طور که اگر هوشیاری نیروهای جان‌برکف نظام نبود، در مجلس بودند اما تدبیر رهبری معظم انقلاب و حضور به‌موقع نیروهای جان‌برکف نظام و انقلاب این توطئه‌ها را در نطفه خفه کرده است.

حجت‌الاسلام ولایی افزود: امروز دشمن با دو برنامه از داخل و خارج پروژه توطئه و براندازی را آغاز کرده است اولی در خارج از کشور به رهبری مستقیم آمریکا و دیگری در داخل کشور کسانی که خارج از نظام و داخل حکومت‌اند و می‌خواهند با استفاده از موقعیت و نفوذ آن‌ها در کشور توطئه کنند.

وی با انتقاد از برخی مسئولان ارشدی که قبلاً در رأس مدیریت اجرایی کشور بودند و پس از اتمام مسئولیت خود منتقد نظام شده‌اند گفت: متأسفانه این افراد به‌جای اینکه پاسخگوی مسائل و مشکلات دوران مسئولیت خود باشند فرافکنی کرده و طلب کار نظام شده‌اند.

این مقام مسئول تأکید کرد در سخنان برخی از همین افراد باید شک کرد که دشمنان و استکبار جهانی از این سخنان حمایت می‌کند و می‌خواهند سخنان خود را از زبان برخی افراد بگویند.

حجت‌الاسلام ولایی گفت: اگر دشمنان، سخنان این‌گونه افراد منتقد داخل نظام را تأیید و تشویق کردند حتماً باید در درستی این سخنان شک کرد و دانست که هدف حمایت آن‌ها با مشکل موجه کردن نظام است.

وی یا آور شد این‌همه جنایات توسط اسرائیل، رژیم آل سعود و کشورهای وابسته به آن‌ها در اقصی نقاط دنیا انجام می‌شود و هیچ‌کس صدایش درنمی‌آید، اما اقتدار نظامی و دفاع مشروع ایران اسلامی از اهداف و آرمان‌های انقلاب، همیشه مورد اعتراض استکبار است.

ولایی افزود: امروز دشمن به‌یقین رسیده که فقط با پروژه نفوذ و تضعیف روحیه انقلابی و جهادی به هدف خود می‌تواند دست یابد و تلاش دارد با کمک رنگ کردن روحیه انقلابی و ترویج بی‌تفاوتی و استحاله فرهنگی به هدف ننگین خود دست یابد.

این کارشناس سیاسی همچنین افزود: امریکا در تلاش است تا قدرت هسته‌ای و توانمندی‌های دفاع کشور را تضعیف کند و پا پروژه مذاکره و طول دادن این مذاکرات به هدف پلید خود که در عرصه نظامی نرسیده به آن برسد و همچنان که مقام معظم رهبری در رهنمودهای خود به آن تأکید داشتند می‌خواهند با توطئه‌های گوناگون برای نظام و انقلاب مشکل ایجاد کنند که در این راستا همه باید با هوشیاری توطئه‌های دشمنان را با بصیرت و دشمن‌شناسی و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری نقش بر آب سازیم.

حجت‌الاسلام ولایی راه نجات اقتصاد کشور را همچنان که رهبر معظم انقلاب به آن تأکیددارند تکیه‌بر اقتصاد مقاومتی با بهره‌مندی از توانمندی‌های داخلی عنوان کرد و افزود در این راستا نیز همه باید تلاش کنیم تا به این هدف مهم باهمت و تلاش مضاعف دست‌یابیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۹۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون بسیج اساتید دانشگاه بوعلی سینا از عملیات مقتدرانه وعده صادق حمایت کرد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از همدان، در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ

بنا به منطق قرآن، حقوق بین‌الملل و راهبرد عقلانی و عملگرانه ایجاد بازدارندگی، دلاورمندان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی مجموعه نیروهای مسلح کشور، پاسخ کوبنده و تحقیرکننده‌ای به هیمنه رژیم غاصب صهیونیستی وارد نمودند تا وعده صادق رهبر حکیم انقلاب اسلامی تحقق یابد و دشمنان دریابند که حقیرتر از آنند که بتوانند بدون هزینه به منافع ملی ایران اسلامی ضربه‌ای وارد کنند. خداوند در قرآن می‌فرماید: «أُذِنَ لِلَّذِینَ یقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلی نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ»؛ به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل گردیده، اجازه جهاد داده شده است؛ چرا که مورد ستم قرار گرفته‌اند؛ و به یقین خدا بر یاری آنها تواناست (سوره مبارکه حج آیه 39)، و در جایی دیگر میفرماید: «وَقاتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ الَّذِینَ یقاتِلُونَکُمْ وَلا تَعْتَدُوا إِنَّ اللَّهَ لا یحِبُّ الْمُعْتَدِینَ»؛ و در راه خدا، با کسانی که با شما می جنگند، نبرد کنید (سوره مبارکه بقره آیه 190). این منطق قرآنی به ما می‌آموزد که در مقابل تجاوز دشمن، با اقتدار به مقابله بپردازیم.

از سوی دیگر براساس ماده ۵۱ منشور ملل متحد، حق رسمی یک کشور در پاسخگویی به تجاوزات کشور متخاصم به رسمیت شناخته شده است. ایران مقتدر نیز با اعمال این حق ذاتی خود، در پاسخ به جنایات چند ماهه این رژیم سفاک علیه مستشاران نظامی و در مورد اخیر، حمله به کنسولگری کشور و به شهادت رساندن فرماندهای عالی رتبه نظامی ایران در سوریه، در یک تهاجم گسترده با حجم بالایی از پرتابه‌های موشکی و پهپادی به پایگاه‌های نظامی این رژیم، حمله‌ای بی سابقه نمود.

کانون بسیج اساتید دانشگاه بوعلی سینا ضمن تشکر از دلاورمردان مجموعه نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابت تنبیه سخت رژیم صهیونیستی، حمایت همه جانبه از این اقدام را وظیفه همگانی مردم و جامعه دانشگاهی می‌داند و همه مردم را به وحدت ذیل پرچم مقدس جمهوری اسلامی در برابر دشمن خارجی دعوت می‌نماید.

کانون بسیج اساتید دانشگاه بوعلی سینا

خبرنگار: محمدحسین میرزائی

انتهای خبر/

کد خبر: 1225455 برچسب‌ها ایران رژیم صهیونیستی انقلاب اسلامی ایسکانیوز سوریه دانشگاه آزاد همدان

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • عملیات «وعده صادق» تمام معادلات را به نفع ایران تغییر داد
  • واکنش حماس به توطئه صهیونیست‌ها برای تعطیلی «آنروا» در غزه
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • قدرت نیروهای مسلح کشور ، اجازه جولان به دشمن نمی دهد
  • توطئه های دشمن برای تعرض به امنیت ایران باحضورارتش مقتدرخنثی شد
  • افغانستانی های مقیم خارج در بازسازی افغانستان سهیم شوند
  • کابل: افغان‌های مقیم خارج در بازسازی افغانستان سهم بگیرند
  • ارتش نیرویی مقتدر درجهت آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است
  • کانون بسیج اساتید دانشگاه بوعلی سینا از عملیات مقتدرانه وعده صادق حمایت کرد