Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:فیلم تلویزیونی «قشلاق آخر» تولید سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، یکشنبه ۱۰ دی به مدت ۹۲ دقیقه از شبکه نمایش سیما پخش خواهد شد .

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ فیلم تلویزیونی «قشلاق آخر» تولید سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، یکشنبه 10 دی به مدت 92 دقیقه از شبکه نمایش سیما پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این فیلم تلویزیونی خسرو پسر عشیره، دانش آموخته ی دانشگاه است. او اکنون با ازدواج با صنم دختر نشان کرده اش مخالف است. ماه بانو مادر خسرو و علی یار پدر صنم از این مسأله دلگیرند و کاکاخان بزرگ عشیره و عموی خسرو نیز ناراضی است.


کاکاخان مهلتی یک روزه به خسرو می دهد و خسرو پس از سرآمدن مهلت یک روزه، موافقت خود را با ازدواج با صنم اعلام می کند، اما ...


زهرا سعیدی، مسعود شریف، حسین پهلوان زاده، سوده شرحی، علی مقصودی، سعادت همت زاده، عباس افشاریان از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم تلویزیونی نقش آفرینی کرده‌اند.


این فیلم به تهیه کنندگی سید اشرف طباطبایی و محمدجواد مرادی ، نویسندگی و کارگردانی ایمان افشاریان و ... تولید شده است.

پایان پیام/298

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۹۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل دوم مستند «پا به ماه» از شبکه دو سیما

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مستند «پا به ماه» با موضوع «فرزند آوری» روایت‌های شیرین و شنیدنی خانواده‌ها از روز‌های انتظار برای این هدیه ارزشمند الهی است. این مستند قصه روز‌هایی از زندگی آدم‌هاست که پر از انتظار، نگرانی، عشق، شور و شوق، ترس و صبر است.

قسمت اول از فصل دوم این مستند به نام «همیشه با هم» روایت دو خواهر دو قلو همسان با ویژگی‌های مشترک است که همزمان مادر می‌شوندو مخاطب را در داستان مادر شدن و لحظه تولد فرزند با خود همراه می‌کنند. هر قسمت از فصل دوم این مجموعه روایت داستانی مستقل و متفاوت است.

این مجموعه مستند که به همت گروه خانواده شبکه دو و در خانه هنری رسانه‌ای تولید شده، محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج استکه ساعت ۱۸:۳۰ به تهیه کنندگی مهدیه‌سادات محور و کارگردانی امیرحسین اسیوند پخش می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر‌های رسانه - ۳۰ فروردین
  • اکران برنامه تلویزیونی سر سفره خدا با ضبط جدید
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» از شبکه دو سیما
  • لازم است تلویزیون در طول سال کنار کتاب باشد نه چند روز خاص!
  • فصل جدید «چرخ»، آماده پخش از شبکه چهار سیما
  • معرفی ظرفیت‌های گردشگری کرمان در شبکه‌های تلویزیونی روسیه
  • فصل دوم مستند «پا به ماه» از شبکه دو سیما
  • «مشاور»، از شبکه دو سیما
  •  مجله هنری «بوم» از شبکه دو سیما
  • «بازی اختاپوس» از شبکه یک سیما