Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید امیر حسینی جو با بیان اینکه اجرای این طرح به طول ۱۶۰ کیلومتر در مناطق کوهستانی و صعب‌العبور بر عهده قرار گاه خاتم الانبیا به عنوان مسئول و پیمانکار اجرایی این پروژه است گفت: مسیر 320 کیلومتری تنکابن به قزوین با احداث این جاده با 172 کیلومتر کاهش به 160 کیلومتر خواهد رسید و مسافران 2 ساعت زودتر به مقصد می‌رسند
فرماندار ویژه تنکابن با اشاره به اینکه از مسیر 160 کیلومتری این جاده 90 کیلومتر آن در استان قزوین و بقیه در مازندران قرار داشته و سه تونل نیز در حال حاضر احداث شده از نشانه گذاری قطعه چهارم به طول 4 کیلومتر خبر داد و افزود: قطعه پنجم این جاده مربوط به حوزه استحفاظی 25 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید امیر حسینی جو گفت: جاده تنکابن به الموت قزوین به عنوان یکی از بزرگترین طرح های عمرانی به رونق گردشگری منطقه و رشد و توسعه اقتصادی مناطق دو هزار و سه هزار و نیز الموت کمک بسزایی می کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۹۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۹۸ درصدی فاضلاب شهر بیرجند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، دوستی با اعلام پیشرفت ۹۸ درصدی شبکه جمع آوری فاضلاب شهر بیرجند به جز مناطق الحاقی اراضی نهضت مسکن ملی گفت: در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۷.۵ کیلومتر شبکه فاضلاب در سطح شهر بیرجند اجرا شده است.

وی افزود: به جز مسیر‌های محدودی در مناطق ظفر و مهرشهر بیرجند، سایر مناطق شهر زیرپوشش شبکه جمع آوری فاضلاب قرار دارند که در اولویت اجرایی سال جاری، مسیر‌های باقیمانده در صورت همکاری صدور مجوز‌های حفاری اجرا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ◄ فقط چند قدم تا افتتاح فاز نخست محور قزوین الموت تنکابن
  • افزایش یک هزار و ١٧٩ کیلومتری طول خطوط انتقال و فوق توزیع برق
  • تصمیمات مهم زیرساختی برای مازندران به عنوان مقصد اصلی سفر گردشگران گرفته می شود
  • افزایش هزار و ١٧٩ کیلومتری طول خطوط انتقال و فوق توزیع
  • شتاب گیری طرح ملی تعریض مسیر طویر- دزدبُن محور کندوان
  • رفع معارضان اصلی قطعه نخست آزادراه شهید شوشتری
  • پیشرفت ۹۸ درصدی فاضلاب شهر بیرجند
  • ۱۹ مصدوم در تصادفات رانندگی آزادراه قزوین-رشت
  • دریاچه اُوان نگینی در الموت
  • پیشرفت ۱۲ درصدی راه‌آهن دورود - خرم‌آباد در‌ سال گذشته