Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛حسین عباس زاده ، معاون صنایع دستی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: این درآمد حاصل فروش حوله بافی، جاجیم بافی و سایر صنایع دستی است.


وی افزود: این درآمدها از فروش محصولات در نمایشگاه های داخل و خارج استان، بازارچه های صنایع دستی، فروشگاه های اینترنتی و سایر بخش ها حاصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عباس زاده گفت: بیشترین میزان فروش صنایع دستی به شهرستانهای قاین، طبس، فردوس و زیرکوه اختصاص دارد.


معاون صنایع دستی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان افزود: 50 درصد صنعتگران خراسان جنوبی در حوزه پارچه بافی فعالیت دارند.


4 هزار صنعتگر خراسان جنوبی در 80 رشته صنایع دستی فعالیت می کنند.

منبع:صداوسیما
انتهای پیام/ک


50 درصد صنعتگران خراسان جنوبی در حوزه پارچه بافی فعالیت دارند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۹۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری، اقتصاد زیارت و گوهرسنگ‌ها در اکسپو‭۲۰۲۴ تهران 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، سید جواد موسوی اظهار کرد: این اداره کل به معرفی قابلیت‌ها و طرفیت‌های گردشگری و تدوین سند زنجیره ارزش گردشگری و اقتصاد زیارت پرداخته است. 

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی تصریح کرد: معرفی زنجیره‌های ارزش بخش‌های مختلف اقتصادی کشور با همت وزارت کشور و در سالن ۴۱ برگزار شده است. 

وزیر کشور و استاندار خراسان رضوی و همچنین مریم جلالی معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از غرفه این استان بازدید و مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به تشریح ظرفیت‌های زنجیره‌های ارزش گردشگری و گوهر سنگ‌ها پرداخت.

دیگر خبرها

  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری، اقتصاد زیارت و گوهرسنگ‌ها در اکسپو‭۲۰۲۴ تهران 
  • معرفی گوهرسنگ خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید
  • لزوم ایجاد خانه‌های صنایع‌دستی در فارس
  • جشنواره صنایع دستی از دستاوردهای هنرمندان کشور
  • ثبت ملی صنایع دستی ۲ شهر فارس
  • خرید ساک دستی ۵۰ عددی آماده
  • فعالیت ۱۶ هزار صنعتگر در حوزه صنایع دستی زنجان