Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ > سینما - میزان نوشت: کورش تهامی گفت: هنوز شناخت درستی نسبت به فضای مجازی وجود ندارد و انگار همه می‌خواهند صرفاً در این فضا از هم انتقام بگیرند. من تمام تلاشم بر این بوده که در این سالها جز در مسائلی که نسبت به آنها آگاهی ندارم نظری را ارائه ندهم اما این نوع نگاه چندان همگانی نیست.

بازیگر فیلم «رگ خواب» با تاکید بر فضای متشنج فضای مجازی افزود: واقعیت امر به سرعت و مقطعی نمی شود با مشکلات فضای مجازی روبرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حل این مشکلات نیاز به برنامه ریزی طولانی مدت و مدون دارد. متاسفانه فضای مجازی به سمتی رفته که تنها به مسائل و بخش های منفی هر اتفاقی می پردازد. با توجه به وضع فعلی بعید می‌دانم حاشیه‌سازی های موجود در فضای مجازی به راحتی و به این زودی ها حل شوند زیرا این اتفافات با تصمیم یک یا دو فرد حل نمی شود و باید همیتی ملی برای مقابله با آن وجود داشته باشد.

وی اظهار نظر در خصوص تمامی مسائل را نادرست خواند و تصریح کرد: متاسفانه برخی افراد از جمله هنرمندان بدون اینکه هیچگونه شناختی نسبت به آن شخص یا مساله داشته باشند در فضای مجازی اظهار نظر می کنند. اینگونه اظهار نظرات نه در خور هنرمندان و نه در جایگاه و شایسته مردم ایران است.

بازیگر فیلم "به رنگ ارغوان" ادامه داد: هنوز شناخت درستی نسبت به فضای مجازی وجود ندارد و انگار همه می خواهند صرفاً در این فضا از هم انتقام بگیرند. من تمام تلاشم بر این بوده که در این سالها جز در مسائلی که نسبت به آنها آگاهی ندارم نظری را ارائه ندهم اما این نوع نگاه چندان همگانی نیست.

57241

کلید واژه‌ها : فضای مجازی - بازیگران سینما و تلویزیون ایران - سینمای ایران -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۰۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • پنه لوپه کروز بازیگر مشهور ۵۰ ساله راز جوانی‌اش را فاش کرد
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • اخبار جعلی از سر و کول هنرمندان بالا می‌رود
  • اقدامی غیرقانونی علیه کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی/ پای رانت به فضای مجازی کشیده شد!
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • از اینجا رانده و از آنجا مانده
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی