Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران ناز»
2024-03-28@19:48:38 GMT

خوردن صورت این زن توسط مرد آدم خوار (18+عکس)

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۵۰۲۵۲

خوردن صورت این زن توسط مرد آدم خوار (18+عکس)

خوردن صورت این زن توسط مرد آدم خوار (18+عکس)

 

به گزارش ایران ناز مرد آدمخوار در اقدامی وحشیانه به صورت زن جوانی که به تازگی با او آشنا شده بود حمله کرد و بخشی از چهره اش را زنده زنده جوید.”آنتولی اشکوف” 41 ساله پرستار زن جوان به نام “ایرنا گونچار” را برای صرف شام به آپارتمان خود دعوت کرده بود ، دعوتی که پایان تلخی رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

براساس گزارش میل آنلاین مرد آدمخوار بعد از صرف شام هنگامی که در حال صحبت با پرستار زن بود ناگهان به سمت او حمله ور شد و بخشی از گوشت گوش ، صورت و نوک انگشتانش را زنده زنده کند و جوید. صدای فریاد بلند زن همسایه ها را نگران ساخت تا پلیس را درجریان قرار دهند .

 

 

نیروهای پلیس بلافاصله بعد از رسیدن به آپارتمان مورد نظر وادر خانه شدند و زن بینوا را از چنگال مرد ادمخوار نجات دادند. پلیس معتقد است که مهاجم در زمان حمله تحت تاثیر مواد مخدر بوده و سعی داشته این زن را خفه کند اما موفق به انجام این کار نشده است.این زن به بیمارستان منتقل شده و پزشکان اعلام کردند که وی دچار مرگ مغزی ، شکستگی و زخم های شدید در بدنش شده است.

 

منبع: ایران ناز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران ناز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۰۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ تبعه چین در حمله انتحاری در پاکستان کشته شدند

یکی از افسران ارشد پلیس پاکستان از کشته شدن پنج تبعه چین در جریان بمب گذاری انتحاری در کاروان حامل آن‌ها در شمال غرب پاکستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، رئیس پلیس منطقه ای پاکستان امروز (سه شنبه) گفت، عامل انتحاری با یک خودرو پر از مواد منفجره به کاروان حامل مهندسان چینی برخورد کرد که در مسیر اسلام آباد به «داسو» در ایالت خیبرپختونخوا بودند.

 به نقل از شبکه خبری الجزیره، وی افزود: پنج تبعه چینی و راننده آن‌ها در این حمله کشته شدند.

منطقه داسو محل یک سد بزرگ و منطقه‌ای است که پیشتر هدف حملاتی قرار گرفته است. در سال ۲۰۲۱، انفجار یک اتوبوس به کشته شدن ۱۳ نفر از جمله ۹ تبعه چینی منجر شد.

پلیس خیبر پختونخوا به محل رسیده و عملیات امدادی را آغاز کرده است. بقیه افراد کاروان محافظت شده‌اند.

مقامات امروز گفتند که این حمله ساعاتی پس از آن صورت گرفت که تروریست‌ها به یک پایگاه هوایی نیروی دریایی پاکستان حمله کردند و حداقل یک سرباز را کشتند؛ در حالی که نیروهای امنیتی هر پنج مهاجم را در تیراندازی تلافی جویانه از پای درآوردند.

حمله مذکور در پایگاه «تربت» و در جنوب غرب پاکستان انجام شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تماس عجیب با پلیس: بیایید این گرگ را بکشید | جزئیات هیجان انگیز زنده‌گیری یک قلاده گرگ هار در مشهد | تصاویر
  • زنده گیری یک قلاده گرگ هار توسط پلیس مشهد
  • خواستی خوار کنی اما ستودی! +ویدئو
  • چاقوکشی در ایلینوی آمریکا/ ۴ نفر کشته و ۷ تن زخمی شدند
  • نقره داغ شدن متخلفان زمین‌خوار در محمودآباد
  • کشف بیش از هزار قطعه مرغ زنده قاچاق در قاین
  • کشته شدن ۵ تبعه چین در حمله انتحاری در پاکستان
  • ۵ تبعه چین در حمله انتحاری در پاکستان کشته شدند
  • موش غول‌پیکری که در مترو نیویورک پیدا شده را ببینید / پلیس سعی می‌کند زنده بگیردش (فیلم)
  • توفیقات بیمه دی با اهمیت بخشی به سرمایه‌ی انسانی