Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-20@14:47:50 GMT

گوریه همچنان می‌لرزد

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۵۰۳۰۷

گوریه همچنان می‌لرزد

از صبح امروز وقوع زلزله های شدید و خفیف مجددا در شهر گوریه شوشتر آغاز شده است.

خبرگزاری مهر: از صبح امروز وقوع زلزله های شدید و خفیف مجددا در شهر گوریه شوشتر آغاز شده است.

ساعت ۰۶:۴۶ زلزله ای با قدرت ۲.۷ ریشتر، ساعت ۷ زلزله ای با قدرت ۳.۱ ریشتر، ساعت ۷:۰۹ زلزله ای با قدرت ۲.۲ ریشتر، ساعت ۷:۱۹ زلزله ای با قدرت ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ ریشتر و ساعت ۷:۲۱ زلزله ای با قدرت ۳.۱ ریشتر، شهر گوریه در شهرستان شوشتر را تکان داده است و به نظر می رسد این روند همچنان ادامه داشته باشد.

روز گذشته در کنارهای زلزله های بی شماری که این منطقه را لرزاند، دو زلزله چهار ریشتری باعث وحشت بیشتری بین مردم شد.

گوریه، شهری از توابع بخش شعیبیه شهرستان شوشتر در استان خوزستان ایران است

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۰۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی و انتخابی خوزستان

به گزارش خبرآنلاین از اهواز، مسابقات پرس سینه قهرمانی استان و انتخابی در دو بخش با لوازم و بدون لوازم در تمامی رده های سنی در قالب ۲۲ تیم از سراسر استان به میزبانی شهرستان مسجدسلیمان در سالن جانبازان شرکت نفت برگزار و در پایان تیم های برتر این دوره معرفی شدند.

در بخش پرس سینه با لوازم در رده سنی نوجوانان هیات گتوند اول، ایرانیان امیدیه عنوان دومی و قدوسی بهبهان مقام سوم را کسب کرد. در رده جوانان باشگاه مکث مسجدسلیمان اول شد، نیرو ایذه دوم و هیات شوشتر به عنوان سومی رسید.

در رده بزرگسالان باشگاه نیرو ایذه اول شد، هیات شوشتر دوم و قدوسی بهبهان سوم شد. همچنین در رده پیشکسوتان هیات شوشتر موفق به کسب سکوی اولی شد، باشگاه نیما مسجدسلیمان دوم شد.

در بخش پرس سینه بدون لوازم در رده نوجوانان باشگاه اوتانا رامهرمز اول شد، باشگاه حامد مسجدسلیمان دوم و مکث مسجدسلیمان سوم شد. در رده جوانان اوتانا رامهرمز موفق به کسب سکوی نخست شد، باشگاه مکث مسجدسلیمان دوم و هیات شوشتر سوم شد.

در دره بزرگسالان باشگاه مکث مسجدسلیمان اول شد، باشگاه شیران بختیاری جنت مکان دوم و قهرمانان اندیمشک عنوان سومی را از آن خود کرد. همچنین در رده پیشکسوتان بدون لوازم پوریای ولی دزفول اول، باشگاه شهید شیرالی اهواز دوم و ایرانیان امیدیه سوم شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897496

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی و انتخابی خوزستان
  • اذعان صهیونیست ها به تداوم قدرت مقاومت فلسطین در غزه
  • پیش بینی برداشت پنج هزار تن دانه روغنی کلزا در شوشتر
  • زمین لرزه در روداب سبزوار/زلزله خسارتی نداشت
  • (ویدئو) زلزله‌ای به بزرگی ۶.۶ ریشتر جزیره شیکوکو ژاپن را لرزاند
  • زلزله ۴.۲ ریشتری "روداب" سبزوار را لرزاند / دامغان هم لرزید
  • زلزله ۴.۲ ریشتری "روداب" سبزوار را لرزاند
  • مرمت خط انتقال آب محله سنگفرش شوشتر
  • لحظه زلزله مهیب ترکیه؛ کنده شدن مناره مسجد
  • زلزله ۵.۶ ریشتری شمال ترکیه را لرزاند