Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ همایون شریفی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: چنانچه وسیله نقلیه دارای نقص فنی باشد وادامه حرکت آن سبب آلودگی بیشتر شود توقیف وبه تعمیرگاه منتقل تا نسبت به رفع نقص آن اقدام کنند.
وی گفت: طبق قانون، حرکت وسائط نقلیه دودزا اعم از خودرو و موتورسیکلت ممنوع بوده و این خودروها به پارکینگ منتقل می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: پلیس راهنمایی ورانندگی هرساله درنیمه دوم سال به علت پایداری وارونگی هوا اقدام به اجرای طرح تشدید برخورد با وسایل نقلیه آلاینده می کند.
وی خاطرنشان کرد: خودروهای فاقد معاینه فنی و دارای نقص فنی دراجرای این طرح اعمال قانون می شوند.
وی تاکید کرد: با توجه به غلظت آلاینده ها در برخی شهرهای بزرگ کشور از جمله کرج این طرح به صورت ویژه در استان البرز اجرایی شده است.
وی بیان کرد: با توجه به وضعیت هوای استان البرز انتظار می رود شهروندان ضمن افزایش استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی نسبت به انجام معاینه فنی خودروهای خود و رفع نواقص فنی آنها اقدام کنند.
وی افزود: اکنون13 مرکز معاینه فنی خودرو دراستان البرز فعال است که از این تعداد یک مرکز در شهرستان ساوجبلاغ ، سه مرکز درنظرآباد و بقیه در کرج قرار دارند که مردم می توانند برای معاینه فنی خودروهای خود به این مراکز مراجعه کنند.
شریفی گفت: پس از توقیف خودروهای دودزا، صاحبان آنها باید در کمترین زمان به رفع آلایندگی خودرو اقدام کنند.
2098/ 6155خبرنگار: مریم صوفی ** انتشاردهنده: محمد عزیزپور

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۰۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان گفت: برای نخستین‌بار مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی مکانیزه را در شهر اصفهان راه‌اندازی می‌کنیم.

سیدعلی عبدالهی با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در جلسه‌ای که میزبان مدیران عامل سازمان‌های حمل‌ونقل بار کلان‌شهرها هستیم، کارگروه ویژه بار را برگزار می‌کنیم که در آن دغدغه کلان‌شهرها و رانندگان در حوزه حمل‌ونقل بار درون شهری مطرح می‌شود.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین دغدغه اختصاص سوخت به این ناوگان است، افزود: به‌تازگی با کاهش سهمیه سوخت ناوگان باری دچار چالش‌هایی در حوزه حمل‌ونقل بار درون شهری شدیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان تصریح کرد: یکی از مصوبات اصلی که امروز به تصویب خواهد رسید و به جد پیگیر آن هستیم و خبر بسیار خوشی برای رانندگان است، تثبیت اختصاص سوخت گازوئیل برای ناوگان دیزلی درون‌شهری است، همینطور در حوزه هوشمندسازی امروز اولین سامانه متحرک ثبت تخلف هوشمند ناوگان درون‌شهری (خودروهای پژو ۲۰۶) را با حضور فرمانده راهور فراجا افتتاح کردیم.

عبدالهی با بیان اینکه در حوزه کنترل ناوگان بار به‌صورت هوشمند، ساماندهی و مدیریت و روان‌سازی ترافیک انجام می‌شود، گفت: خودروهای باری با مقیاس بزرگ است و تردد آن‌ها در شهر ترافیک ایجاد می‌کند که با راه‌اندازی این سامانه به روان‌سازی ترافیک در معابر شهری کمک شایانی می‌کنیم.

وی با اشاره به اقدام جدید در روند معاینه فنی خاطرنشان کرد: برای نخستین‌بار مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی مکانیزه را در شهر اصفهان راه‌اندازی می‌کنیم که امیدوارم در آینده نزدیک سایر کلان‌شهرها نیز از آن استفاده کنند.

کد خبر 749693

دیگر خبرها

  • نخستین مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود
  • ۶۳مرکز معاینه فنی خودرو در استان تهران به مردم خدمت رسانی می کنند
  • مالکان خودروهای توقیف شده در پارکینگ برای ترخیص ماشین اقدام کنند
  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • یک مرکز معاینه فنی سنگین در پایانه شرق ایجاد می شود
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می‌شوند
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می شوند
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی