Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-19@08:39:29 GMT

مرده اي که پس از 7 ماه زنده شد! +عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۵۰۴۰۷

مرده اي که پس از 7 ماه زنده شد! +عکس

خبرگزاري آريا - مرد تايلندي که جسدش در يک مراسم سنتي سوزانده شده بود پس از 7 ماه به خانه بازگشت و همه را شوکه کرد.
به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، مرد تايلندي که جسدش در يک مراسم سنتي سوزانده شده بود پس از 7 ماه به خانه بازگشت و همه را شوکه کرد.
مرد 44 ساله که «ساکورن ساچيوا» نام دارد، سال‌ها دريک کلبه روستايي دور افتاده تنها زندگي مي‌کرد و هرازگاهي با خانواده‌اش تماس تلفني داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اما حدود هفت ماه قبل آنها درتماس مسئولان بيمارستاني براي شناسايي جسد وي فراخوانده شدند. اما از آنجا که جسد باد کرده و غيرقابل شناسايي بود ومسئولان بيمارستان هم اصرار کردند که جسد متعلق به «ساکورن» است، خانواده‌اش جسد را تحويل گرفته و در مراسمي سنتي آن را سوزاندند.
اما 7 ماه پس ازاين اتفاق «ساکورن»درکمال ناباوري همگان به خانه‌اش برگشت و درتماس تلفني با اقوامش همه را شوک زده کرد. هنوز جزئيات چگونگي بروز اين اشتباه فاش نشده است. اما مرد تايلندي که زنده بودنش را به خانواده‌اش اثبات کرده اميدوار است بتواند بزودي مدارک شناسايي‌اش را نيز اصلاح کند.
ايران
110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۰۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۵ سارق خشن در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: اسفندماه امسال، به دنبال سرقت‌های سریالی به عنف از شهروندان در سطح شهر تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور تیمی زبده از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در نخستین گام تیمی از کارآگاهان برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌های وحشیانه وارد عمل شدند و برای بازبینی دوربین‌های مداربسته پای در صحنه جرم گذاشتند اما در فیلم‌ها مشخص شد که متهمان هنگام اعمال جرم چهره خود را می‌پوشانند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان در گام بعدی به سراغ تحقیقات محلی رفت که در این مرحله موفق شدند هویت یکی از متهمان سابقه‌دار را شناسایی کنند؛ در ادامه نیز مشخص شد این فرد زورگیر با همدستان خود یک باند حرفه‌ای مجرمانه را تشکیل داده و آنها دست به جرایم زیادی در محله‌های تهران زده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت متذکر شد: کارآگاهان در تجسس‌های بیشتر با اقدامات فنی و اطلاعاتی، پاتوق ۵ نفر از سارقان را شناسایی کردند و متوجه شدند که آنها در یک سال گذشته اقدام به ۱۰۰ فقره سرقت زورگیری از مردم کرده‌اند.

وی افزود: تیم پلیسی در مرحله بعد راهی مخفیگاه متهمان شدند و پس از تعقیب و مراقبت‌های چند ساعته، ۵ سارق خشن را در عملیات‌های هماهنگ و جداگانه دستگیر کردند.

وی افزود: ۵ متهم که در جریان تحقیقات، منکر جرم خود بودند پس از مواجه با شکات و فیلم‌های دوربین مداربسته موجود در صحنه جرم به ۱۰۰ فقره سرقت‌های متعدد در تهران و تشکیل باند تبهکاری اعتراف کردند و ۱۰ دستگاه گوشی تلفن همراه و تعداد ۵ قبضه سلاح سرد کشف از مخفیگاه آنها کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان جهت کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات احتمالی در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

کد خبر 6058195

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری دو سارق مسلح در سنندج
  • ۵۸ گروه رسانه ای در استان مرکزی شناسایی شده است
  • بازداشت ۵ سارق خشن در تهران
  • «خواب مرد مُرده» به صحنه می‌آید
  • «خواب مرد مرده» به صحنه می‌آید
  • «خواب مرد مرده» دوباره می‌آید
  • فیلم| شناسایی ‌و برخورد با ۲۶۷ قمارخانه آنلاین
  • زوج‌ها اولین ماه رمضانشان را به «سحرنشینی» می‌روند/ پادکست زنده
  •  مشاور خانواده کلاهبردار در دام پلیس جویبار 
  • کلاهبرداری تحت عنوان مشاور خانواده