Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-16@08:20:34 GMT

عامل اغتشاشات درود مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۵۰۷۲۴

عامل اغتشاشات درود مشخص شد

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ حبیب الله خجسته پورافزود: در بررسی های به عمل آمده در درگیریهای دیروز شهر دورود رد پای گروههای خارجی نمایان شده است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان تصریح کرد: دراین درگیری هیچ تیری از ناحیه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی به سمت مردم دورود شلیک نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خجسته پور تاکید کرد: در این درگیری هدف همه ما این بود که تجمع به صورت مسالمت آمیز پایان پذیرد اما با توجه به حضور افراد و گروههای تکفیری، معاند وهدایت سرویسهای اطلاعاتی بیگانگان متاسفانه 2 نفر حاضردرحادثه کشته شد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار اظهار امید واری کرد: درادامه با درایت و همکاری مردم شاهد آرامش بخشی به مردم لرستان بخصوص مردم عزیز شهر دورود باشیم.

حبیب الله خجسته پور درود

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۰۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در پی پاسخ قاطع جمهوری اسلامی به جنایت رژیم صفا‌ک صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در متن این پیام آمده است.

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ

بار دیگر، پرتوی روشنی از اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه عنایات الهی و منویات حکیمانه و شجاعانه فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در تحقق وعده صادق دیگری در گرفتن انتقام جنایات متعدد رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی به ویژه در تجاوز وحشیانه به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق و شهادت سرداران سرافراز و شهدای والامقام نمایان گردید و تنبیه سخت و درس آموزی را برای این رژیم جنایتکار در پی داشت.

پاسخ قاطع و پشیمان کننده نیروی‌های هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشانه روشنی از توانایی‌های عظیم و خیره کننده ایران عزیز اسلامی در عرصه‌های دفاعی و نظامی بود که شادی تمامی مسلمانان و آزادیخواهان جهان به ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه را به ارمغان آورد و ثابت کرد در صورت ادامه جنایات این رژیم غاصب و همپیمانانش به ویژه آمریکای جنایتکار، سیلی سخت‌تر و پاسخی محکم‌تر را به دنبال خواهد داشت.

اینجانب به روح بلند و مطهر همه شهدای والامقام جبهه مقاومت به ویژه سید الشهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار سرافراز اسلام شهید محمدرضا زاهدی و همرزمان شهیدش و همچنین شهدای تیپ الغدیر یزد در حادثه تروریستی راسک، شهیدان والامقام امیر محسن حسن نژاد، حسین سرسنگی و حسین انتظاریان و شهید سید رضا میرحسینی دانشمند موشکی استان یزد درود فرستاده و عزت و سرافرازی ایران عزیز اسلامی و همچنین تحقق آرمان آزادی قدس شریف و رهایی مردم مظلوم فلسطین از سیطره جنایتکاران سیاه روی تاریخ، رژیم غاصب و پوشالی صهیونیستی، از درگاه حضرت دوست مسئلت می‌نمایم.

دیگر خبرها

  • عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان دستگیر شد
  • عامل تیراندازی مصدومیت یک شهروند در بوکان دستگیر شد
  • دستگیری عامل تیراندازی در بوکان
  • تشییع پیکر آیت الله شیخ حبیب الله احمدی در حرم مطهر رضوی
  • پیام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در پی پاسخ قاطع جمهوری اسلامی به جنایت رژیم صفا‌ک صهیونیستی
  • عامل درگیری در پمپ بنزین تولم‌شهر دستگیر شد
  • دستگیری عامل درگیری در پمپ بنزین تولم‌شهر
  • وحدت و همدلی سلایق مختلف عامل اقتدار ملت ایران است
  • امنیت روز عید به خوبی تامین شد
  • دستگاه‌های انتظامی و امنیتی تلاش خود را برای رصد تحرکات دشمن افزایش دهند