Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@10:59:40 GMT

بانوی سرخه ای کارآفرین برتر کشور شد

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۵۱۰۱۹

بانوی سرخه ای کارآفرین برتر کشور شد

معصومه احسانی مدیرعامل شرکت مشاور مدیریت توسعه آرامنشهر کومش به عنوان یکی از صد کارآفرین بخش خصوصی شناخته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای سرخه، به بهانه تجلیل معصومه احسانی مدیرعامل شرکت مشاور مدیریت توسعه آرامنشهر کومش به عنوان یکی از صد کارآفرین بخش خصوصی گفت و گویی با وی ترتیب داده شد که در ذیل می خوانید:

معصومه احسانی این جوان خوش آتیه سرخه ای در گفت و گو با خبرنگار ندای سرخه گفت: متولد شصت و پنج کارشناسی مدیریت دانشگاه سمنان، اهل و ساکن مطلق و همیشگی سرخه که ان شاالله و به یاری خداوند دفتر شرکت را هم به زودی به سرخه انتقال خواهم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به خاطر علاقه ی فوق العاده زیادم به علم بازاریابی و مدیریت توسعه سال ۸۶ طرحی با عنوان "مدیریت آمریکایی در ایران" نوشتم که همان سال با دفاعی که در حضور دکتر گرفنی و مهندس دانایی انجام دادم در مرکز رشد سمنان پذیرفته شد و به من اجازه ی فعالیت داده شد.

این بانوی موفق بیان کرد: در آن سال هنوز در حال تحصیل بودم و هیچ دلیلی برای خودم پیدا نکردم که بلافاصله بعد یا هم زمان با مطالعه ی آکادمیک بخواهم همچین فعالیتی را شروع کنم و این دلیلی شد تا با اساتید دانشگاه تهران و علامه همکاری هایی داشته باشم و همزمان در سمنان و تهران با شرکت های خصوصی در واحدهای مختلف فعالیت کنم تا برای خودم همه چیز ملموس تر شود.

احسانی ادامه داد: این یادگرفتن ها و درگیر کردن های خودم با مجموعه های مختلف و استراتژی نوشتن ها و مشاوره دادن های کوچک به ثبت شرکت در سال ۹۳ ختم شد.

وی عنوان کرد: تیم ما متشکل از مجموعه ای از کارشناسان و کارشناسان مدیریت (گرایش های مختلف از کارآفرینی تا جهان گردی)، کارشناس محیط زیست، کارشناسان ارشد برق، کارشناس حسابداری(بازنشسته)، کارشناس ارشد برنامه نویسی، کارشناس گرافیک، کارشناس مهندسی صنایع است؛ برای هر پروژه به صورت تیمی همکاری می کنند تا کمترین خطا در ارائه ی مشاوره وجود داشته باشد.

وی گفت: فعالیت مشاوره ای هم به سه شکل ساعتی، برنامه ای و پروژه ای است که بستگی به نوع مشکل یا تقاضا به مشتری ارائه می دهیم.

این بانوی کارآفرین اظهار کرد: در مورد این که چه شد که تاک یا توسعه آرمان شهر را راه انداختم باید بگویم من هیچ وقت زیر دست کار کردن و کارهای روتین اداری را نه قبول داشتم و نه قبول دارم و به شدت با روند فعالیت ها در سیستم های اداری و کاری مشکل دارم و صد البته مخالفم.

وی گفت: مدیریت از رشته های پایه ای است که همه به آن نیاز دارند ولی متأسفانه حتی کسانی که تا مقاطع بالای تحصیلی در این رشته وارد می شوند هم کمتر از توانایی اصلی این رشته استفاده می کنند.

یک دانه بکارید، هزار خوشه بچینید

احسانی خاطرنشان کرد: ما یک شعار داریم "یک دانه بکارید، هزار خوشه بچینید" و دلیل انتخاب اسم شرکت هم همین بود و لوگوی ما هم حتی برداشتی از انگور و تاک هست برای رسیدن به آرمانشهری.

وی در توصیه ای خطاب به جوانان گفت: این که مشکلات اقتصادی وجود دارد را قبول دارم ولی این فقط 50 درصد قضیه  و یا حتی کمتره، اگر هر سازمان و شرکت دولتی و غیر دولتی از مشاوره های خوب در طول سال استفاده کند نه تنها اعلام ورشکستگی ها به حداقل می رسد که شکوفا شدن ها هم بیشتر و بیشتر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مشاور مدیریت توسعه آرامنشهر کومش گفت: هر سرمایه گذاری به یک مشاور نیاز دارد، هر جوانی برای کارآفرینی نیاز به راهنمایی دارد تا سرمایه هاشان به هدر نرود و در بلند مدت نتیجه های خوبی بگیرند.

احسانی بیان کرد: من ایرادات زیادی را همیشه به کمیته امداد و بانک ها داشتم و دارم و حضوری هم اعلام کردم که چقدر مسیرها را دارند اشتباه می روند.

وی افزود: اهل شعار دادن نیستم اما واقعا علاقه و پشتکار و خم نشدن اصل هایی هستند که وقتی کاری را شروع می کنید باید به آن توجه کنید.

این مدیرعامل جوان سرخه ای گفت: فعالیت ما به خاطر تعریفی که از آنها در ایران نشده و تعدادمان خیلی کم است و هنوز به عنوان کانون تبلیغاتی می شناسند و جای تأسف دارد شاید مهندس باوند از شرکت شهرک های صنعتی اولین شخصی بودن که تعریف شغل ما برایشان ملموس بود و حمایت هایی هم کردند و شاید فعالیت های ما برای شرکت های خصوصی و مشاوره های ساعتی ما به این مراکز این افتخار را برای من و دوستانم به دنبال داشته که به عنوان یکی از صد کارآفرین برتر در کشور شناخته بشویم.

این کارآفرین نمونه سرخه ای اظهار کرد: مهم نیست که بقیه در موردت چه می گویند مهم این است که خودت از خودت چه چیزهایی می دانی و چقدر از خودت راضی هستی؛ آدم فقط یک عمر برای زندگی دارد پس از این یه عمر باید نهایت استفاده را برد؛ شده که وقتایی پول کرایه ماشین نداشتم اما کم نیاوردم و با تشویق های دوست خوبم ندا چتری مصمم تر قدم برداشتم، شما هم کم نیارید.

احسانی گفت: تا خدا بنده نواز است به خلقش چه نیاز که من هم بدون دریافت هیچ وامی کارم را شروع کردم و تا الان که تازه شکوفاییش ملموس شده هیچ پولی به حساب خودم نیامده مطلق و فقط حق پرسنل بوده و بس!

احسانی اظهار کرد: از آقای عاشوری بخش دار سال های قبل، آقای فؤادیان شهردار قبلی و  آقای ادهم معاونت فرمانداری و  آقای بیژن پیوندی که از آغاز فعالیت تاک با تیم آشنا بودن و راهنمایی ها و مشاوره های عالی داشتند هم اسم ببرم که  تک تک این بزرگواران حمایت های معنوی خوبی داشتند و همین طور فراموش نکنم بانو زهرا فیض از شورای شهر سرخه که پیگیر سرمایه گذار برای طرح های اشتغال زایی ما در سرخه و اطراف سرخه  هستند.

وی در پایان گفت: من تمام تلاش خودم را خواهم داشت چه با قلم و چه با ایده و چه توان جسمیم اول برای شهر محبوبم سرخه و بعد کشور عزیزم ایران قدمی هرچند کوچیک بردارم.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۱۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال۱۴۰۳، سال ارتقاء شاخص های عملکردی بانک کارآفرین

حسین طلاکش نائینی عضو هیات مدیره بانک کارآفرین در پیام نوروزی خود با اشاره به انجام پروژه مهاجرت در بانک کارآفرین در سال گذشته ابراز امیدواری کرده است که ” با تغییرات اعمال شد امید است، در سال جدیدبتوان از این بستر ایجاد شده به بهترین نحو استفاده کرد و با ارائه خدمات و محصولات جدید، متنوع و قابل رقابت، به ارتقا شاخص‌های عملکردی بانک کمک کرد. ”

به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، در پیام نوروزی دکتر حسین طلاکش نائینی عضو هیات مدیره بانک کارآفرین می‌خوانیم:

نو بهار است بیا طرب از سر گیریم سال نو بار غم کهنه زدل بر گیریم.
چون ربیع و رمضان هر دو به یک بار آیند ساغری از کف آن ماه منور گیریم

نوروز جشن باستانی و دیرینه ما ایرانیان، نه تنها آغازی دوباره برای طبیعت است بلکه فرصتی است برای تازه شدن دل‌ها و روابط ما با یکدیگر. تقارن این تازگی با ماه رحمت، مغفرت و نزدیکی بیشتر به معبود را به جنابعالی و خانواده محترمتان تبریک عرض می‌کنم.
نظام بانکی کشور در سال۱۴۰۲ وقایع مختلفی را پشت سر نهاد که از مهمترین آن‌ها میتوان به ابلاغیه بانک مرکزی درخصوص اصلاح نرخ‌های سود سپرده‌های مدت دار، ابلاغ تسهیلات تکلیفی بسیار فراتر از ظرفیت و توان نظام بانکی بخصوص در بخش مسکن، تعیین سقف برای رشد ترازنامه بانک‌ها و اعمال جریمه برای بانک‌های متخلف، تصویب قانون جدید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، انتشار اوراق گواهی سپرده سرمایه گذاری خاص با نرخ سود اسمی۳۰ درصد و… اشاره کرد.
هر یک از موارد اشاره شده، پیامد‌های خود را بر سیستم بانکی و اقتصاد کلان کشور بر جای می‌گذارد. یکی از این پیامد‌ها آن است که برنامه ریزی بانک برای دستیابی به اهداف مدنظر خود را دچار تغییر می‌کند. در این میان نحوه مواجهه با این پیامد‌ها و تصمیم گیری به موقع و هوشمندانه در ارتباط با آن‌ها دارای اهمیت است. بانک کارآفرین طی سال گذشته در مواجهه با این رخداد‌ها سعی کرد تحلیل مناسبی از آثار آن‌ها داشته و بر مبنای آن تصمیمات منطقی و متناسب را اتخاذ کند. بر این اساس با برنامه ریزی انجام شده، اخذ تصمیمات به موقع و همکاری کلیه کارکنان بانک، روند فعالیت‌های اصلی بانک به نحو مطلوب ادامه یافت به نحوی که بودجه هدف گذاری شده برای سال ۱۴۰۲، دارای رشدی مناسب و فراتر از ارقام مصوب است.
از سوی دیگر، در سال۱۴۰۲ یکی از مشکلات دیرینه بانک در زمینه تغییر سیستم نرم افزاری متمرکز با همکاری و تلاش مجدانه کلیه کارکنان در بخش‌های مختلف مرتفع شد. این موضوع از آن جهت دارای اهمیت ویژه‌ای است که در دنیای رقابتی کنونی در شبکه بانکی، ارائه خدمات دیجیتال یکی از محور‌های اصلی رقابت است؛ لذا بدون داشتن بستری مناسب در حوزه زیرساخت‌های دیجیتال، بانک توان رقابت خود را تا حد زیادی از دست خواهد داد. امید است با روحیه فعالانه و نوآورانه شما همکاران گرامی، در سال جدید بتوان از این بستر ایجاد شده به بهترین نحو استفاده کرد و با ارائه خدمات و محصولات جدید، متنوع و قابل رقابت، به ارتقا شاخص‌های عملکردی بانک کمک کرد.
در پایان ضمن قدردانی از تلاش و زحمات همگی همکاران محترم بانک کارآفرین، سالی توام با آرامش، موفقیت و تندرستی را برای شما و مردم عزیز کشورم از خداوند متعال خواستارم.

دیگر خبرها

  • شاخص‌های اقتصادی بیانگر جهت‌گیری صحیح فعالیت‌های دولت در کردستان است 
  • بسیاری از نارضایتی‌ها از شهرداری به علت اجرای قوانین است
  • مسابقه قرآنی ویژه سواد آموزان کردستانی برگزار می‌شود
  • سال۱۴۰۳، سال ارتقاء شاخص های عملکردی بانک کارآفرین
  • بازگشایی راه‌های گلستان/ صدور هشدار نارنجی برای فعالیت‌های دریانوردی
  • توسعه مشاغل خانگی راهی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید 
  • برگزاری مسابقه حفظ جز سی‌ام قرآن کریم ویژه سوادآموزان کردستان
  • ترامپ به جمع ۵۰۰ میلیاردر برتر جهان پیوست
  • بانوی مسیحی آمریکایی در نهاوند مسلمان شد
  • اجرای پویش چشم به راهیم در سرخه