Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مسئول کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع سامان گفت: کلاس آموزش روخوانی و روان خوانی قرآن کریم هر روز به همت اعضای کانون فرهنگی هنری نور و با حضور ۵۰ نفر از جوانان و نوجوانان در مسجد جامع سامان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، رضا صفاری سامانی، مسئول کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع شهر سامان امروز (10 دی) در کلاس آموزش روخوانی و روان خوانی قرآن کریم که در مسجد جامع سامان برگزار شد، گفت: کانون فرهنگی هنری نور یکی از کانون های فعال شهر سامان است که با برگزاری برنامه ها و کلاس های مختلف جوانان و نوجوانان زیادی را جذب مسجد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی برگزاری کلاس آموزش روخوانی و روان خوانی قرآن کریم را یکی از برنامه های کانون فرهنگی هنری نور سامان عنوان کرد و افزود: جوانان و نوجوانان زیادی با آغاز کلاس آموزش روخوانی و روان خوانی قرآن کریم علاقه مندی خود را برای حضور در کلاس های قرآن اعلام کرده اند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع شهر سامان گفت: کلاس آموزش روخوانی و روان خوانی قرآن کریم هر روز به همت اعضای کانون فرهنگی هنری نور و با حضور 50 نفر از جوانان و نوجوانان در مسجد جامع سامان برگزار می شود.

 

صفاری سامانی برگزاری برنامه های فرهنگی، هنری و مذهبی را یکی از وظایف مسئولین کانون های فرهنگی هنری در مساجد دانست و ابراز کرد: مسجد خانه خدا است و برای رونق دادن به آن باید همه تلاش خود را انجام دهیم.

 

وی گفت: استفاده از اساتید مجرب موجب سده است تا علاقه مندان بیشتری برای حضور در کلاس های آموزش روخوانی و روان خوانی قرآن کریم ثبت نام کنند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع شهر سامان ، برگزاری یادواره های شهدا با همکاری کانون فرهنگی هنری نور سامان، برگزاری نمایشگاه های کتاب، محافل انس با قرآن، برگزاری برنامه های مناسبتی و ... را از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری نور سامان برشمرد.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۱۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در یزد

نوزدهمین آمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم با حضور ۴۳۰ نفر از حافظان یزدی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079306 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون تخصصی حفظ قرآن کریم در خواف
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • برگزاری آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در یزد
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی