Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  نکویی رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه گفت: در ادامه مسابقات لیگ هندبال دسته اول کشور تیم فرازبام خائیز دهدشت در یک بازی زیبا با نتیجه ۳۶ بر ۲۹ تیم هیئت هندبال ماهشهر را شکست داد.

نکویی با بیان اینکه این مسابقات با حضور ۱۶ تیم در ۴ گروه برگزار شد افزود: در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه ۲ تیم به مرحله بعد صعود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: از ۸ تیم صعود کننده به مرحله بعد یک دوره مسابقات به صورت متمرکز برگزار و ۲ تیم برتر به سوپر لیگ هندبال کشور صعود می‌کنند.

سرمربی تیم هندبال فرازبام کهگیلویه با تقدیر از حمایت هواداران این تیم گفت:: بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم با ۷ گل اختلاف تیم هیئت هندبال ماهشهر را ببریم.

مهدی رهبری افزود: دو بازیکن خارجی برای تیم فرازبام به کار گرفته شد که در بازی امروز بازیکن سوریه‌ای حضور داشت و بازیکن تونسی نیز در دور دوم به تیم اضافه می شود.

مرحله دوم مسابقات هندبال لیگ دسته اول کشور در بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/ش

درخشش فراز بام دهدشت در مسابقات هندبال لیگ دسته اول کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۱۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مظفری راهی مرحله نهایی مسابقات شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ در رقابت‌های دو‌ومیدانی جوانان قهرمانی آسیا و در دور مقدماتی ماده ۸۰۰متر محمد حسام مظفری نماینده کشورمان موفق شد با ثبت زمان ۱:۵۲.۷۲ دقیقه ضمن کسب عنوان سوم در گروه خود راهی مرحله نهایی این مسابقات شود.

دیگر خبرها

  • مظفری راهی مرحله نهایی مسابقات شد
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • شاهکار اسکواش‌ بازان ایران در قطر
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان در دهدشت
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌ های فوتسال آسیا با حذف ژاپن