Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قران(ایکنا) از استان مرکزی، ثبت‌نام مسابقات قرآن، یادمان مرحوم استاد نهرمیانی در رشته‌های قرائت تحقيق و ترتيل، حفظ و مفاھيم، تواشيح و مديحه سرايی از سری برنامه‌ھای هفتە قرآن و عترت استان مرکزی در حال انجام است.
حسین محمدی هزاوه، دبیر جشنواره مسابقات قرآن هفته قرآن و عترت استان مرکزی، با اشاره به آخرین تغییرات آیین نامه این مسابقات گفت: این مسابقات ویژه آقایان است و ثبت‌نام در رشته‌های قرائت تحقيق و ترتيل، حفظ و مفاھيم، تواشيح و مديحه سرايی یادمان مرحوم استاد نهرمیانی آغاز و تا 25 دی ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: مسابقات در رشته قرائت در سه سطح کمتر از 14 سال، 14 تا 25 سال و 25 سال به بالا و حفظ در دو سطح کمتر از 16 سال و 16 سال به بالا برگزار می‌شود. ثبت نام تلگرامی به آدرس haftehquran@ و اینترنتی به آدرس  haftehquranmarkazi@gmail.com  انجام می‌شود، ارسال فرم ثبت نام نیز از طریق گروه تلگرامی  Mquranian@ انجام می‌شود.
محمدی اضافه کرد: پس از اتمام ثبت‌نام و دریافت فایل صوتی داوران به مدت یک هفته فرصت دارند فایل‌ها را داوری و نتیجه بخش اول را اعلام کنند. نفرات برگزیده به مرحله حضوری راه خواهند یافت. این دوره از مسابقات قبل از هفته دوم بهمن ماه به اتمام خواهد رسید.
وی ادامه داد: تمام نفرات راه یافته به بخش حضوری باید به سؤال مفاهیم که از سوره حجرات طرح می‌شود پاسخ دهند. منبع پاسخ نیز کتاب تفسیر نمونه است.

نحوه ارسال تلاوت و اسامی نمایندگان هر شهرستان در برگزاری مسابقات قرآن به شرح زیر است:

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۱۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر

فعالیت‌های مذهبی و قرآنی در بین کودکان و نوجوانان روستای الیف از توابع شهرستان کازرون استان فارس رونق بسیاری دارد و به جهت اهمیت در مسجد این روستا دوره‌های آموزشی قرآن کریم و مسائل دینی و مذهبی برای کودکان و دانش آموزان برگزار می‌شود.

شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر از برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان روستای الیف خبر داد و آن را به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - فارس

بیشتر بخوانید:

برگزاری مراسم اختتامیه برنامه‌های قرآنی ماه رمضان در قم + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • تکرار گناه فرصت‌ تعالی را از انسان می‌گیرد
  • شمس‌آذر و فرصت خلق‌‌شگفتی در سیرجان!
  • اسرائیل یک هفته به حماس فرصت داد؛ توافق یا حمله به رفح؟
  • رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • فرصت یک هفته‌ای تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس
  • پاداش درخشش ستاره رئال: دوباره فیکس