Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان - ایرنا - معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اهانت های فتنه گران در روز عاشورای 88 به عزاداران سبب خروش میلیونی مردم علیه فتنه شد، گفت: نهم دی نتیجه بصیرت افزایی هشت ماهه رهبر معظم انقلاب بود.

به گزارش ایرنا، سردار رسول سنایی‌راد شامگاه شنبه در مراسم گرامی داشت حماسه نهم دی زنجان افزود: مردم حاصل بردباری و صبر مقام معظم رهبری را در برابر خواسته های نامشروع عده ای، با این راهبرد که جذب حداکثری و دفع حداقلی باید اتفاق بیفتد، در این روز مشاهده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سنایی راد خاطرنشان کرد: آمریکایی ها 20 سال مشغول طراحی و برنامه یزی برای جبران ناتوانی در جنگ مستقیم با ایران بود تا از راه دیگری مثل انقلاب رنگی آن را جبران کند.
معاون سیاسی سپاه پاسداران یادآور شد: قدرت طلبی برخی خواص در سال 88 این موقعیت را برای غربی ها ایجاد کرد تا بتوانند از این مولفه به نفع خود بهره برداری کنند.
وی با اشاره به اینکه 'تقلب' رمز آشوب های سال 88 بود، گفت: اعلام پیروزی پیش از اتمام رای گیری، فعالیت گسترده سفارت های غربی و ماموریت سفارت انگلیس برای ارتباط با نخبه های جامعه از جمله مصادیق فتنه انگیزی آن سال ها محسوب می شود.
سنایی راد تصریح کرد: همچنین دستگیری 86 نفر از آشوبگران که مشخص شد همگی سابقه نفاق داشتند، نمونه دیگری از فتنه انگیزی آن سال ها بشمار می رود.
معاون سیاسی سپاه پاسداران با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در واقع با مقاومت خود از رای ملت ایران دفاع کرد، خاطرنشان ساخت: با حضور حماسی مردم روز نهم دی دشمن متوجه پشتوانه بزرگ نظام جمهوری اسلامی شد.
وی با اشاره به وقایع چند روز گذشته در کشور اشاره و تاکید کرد: رفتارهای ساختارشکنانه عده ای سلطنت طلب که بر موج معترضان سوار شدند، حمایت ال سعود را پشت سر خود دارند.
سنایی راد تصریح کرد: اگر جامعه نسبت به موضوعی هم اعتراض داشته باشد، باید با شیوه منطقی این اعتراضات را انجام دهد، وقتی که دشمن از این نحوه اعتراض سواستفاده می کند و ترامپ اعلام حمایت می کند نباید ابزار دشمن شد.
معاون سیاسی سپاه پاسدارن با اشاره به اعتراض عده ای که در مکان های مقدس بست نشینی می کنند، گفت: بست نشینی عده ای ضدیت با نظام جمهوری اسلامی را در ذهن تداعی می کند.
وی افزود: همه آنها بدانند مردم در 9 دی نشان دادند با کسی عهد برادری نبسته اند، چرا که ملاک مردم اعمال امروز افراد است نه گذشته آنها.
سنایی راد یادآور شد: گله مندیم از چنگ انداختن برخی ها به چهره نظام جمهوری اسلامی که خود برآمده از آن هستند.
به گزارش ایرنا، روز نهم دی به خاطر خروش میلیونی مردم در برابر فتنه انگیزی عده ای که به مقدسات اسلام توهین و اهانت کردند، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام گذاری شده است.
3216/8068
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۱۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند

به گزارش خبرگزاری مهر، بانوان هنرمند انقلاب اسلامی در پاسخ به منویات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر رعایت شرعی و قانونی مقوله‌ی حجاب، بیانیه‌ای صادر کردند.

مشروح متن این‌بیانیه به این‌ترتیب است؛

هوالجمیل

اسلام عزیز ما همانطور که به آراستگی زنان تاکید می‌ورزد، پوشش را مایه‌ی دوامِ زیبایی زن می‌داند و همانگونه که زن را محترم دانسته و از جلوه‌گری در انظار عمومی نهی می‌کند، وی را دعوت به گام برداشتن در مسیر رشد و کمال اجتماع خویش می‌کند.

بدینسان توصیه به حفظ حرمت و کرامت زن در اسلام و سایر ادیان الهی، بسان نگینی درخشان جلوه‌گر شده و فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در مقوله‌ی عفاف و حجاب نیز فصل‌الخطاب آن است.

معظم له "چالش تحمیلی مسأله‌ی حجاب" را نقشه و برنامه‌ی هدایت شده توسط دشمنان دانسته و تبیین این مساله را جهت تنویر افکار بانوان، لازم و ضروری می‌دانند.

الحق و الانصاف که جریانات و اتفاقات اخیر و خیزش‌های دانشجویان و اساتید آزادی‌خواه آمریکا در حمایت از مقاومت مردمی غزه، بار دیگر نشان داد آنجا که منفعت نظام سلطه آمریکایی اقتضا کند، به بهانه‌ی دفاع از حقوق زن ایرانی، حجاب از سر آنان برمی‌دارد و آنجا که منافع خود را در خطر ببیند در تناقضی عجیب به ضرب و شتم زنان و دختران بی‌گناه دست می‌زند!

بی‌شک تبیین این نگاه استعماری غرب در نوع نگاه و اندیشه‌ی بانوان ما به مقوله‌ی حجاب مؤثر خواهد بود.

بانوان هنرمند انقلاب اسلامی با لبیک به فرامین و توصیه‌های مقام معظم رهبری اعلام می‌دارند علاوه بر حفظ و پاسداشت حریم حجاب، با قلم و هنر خود در ترویج و شناخت این موهبت الهی که مایه‌ی تشخّص و کرامت زن است همت گماشته و مسئولین و نهادهای فرهنگی را به انجام وظایف قانونی و شرعی خویش فرامی‌خوانند.

و العاقبه للمتقین

کد خبر 6092132 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • گام اول فصلنامه «ماجرا»، پرداختن به خاطرات و کارنامه رهبر معظم انقلاب است
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم