Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@02:30:10 GMT

فرصتی برای تحول در تجارت قزوین

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۵۱۴۲۳

فرصتی برای تحول در تجارت قزوین

قزوین-ایرنا- روزنامه ولایت روز یکشنبه در گزارشی با عنوان بندر خشک، فرصتی برای تحول در تجارت قزوین به وضعیت این بندر ر استان قزوین پرداخته و اهداف و توانمندی های این بندر را برای استان برشمرده است.

در این گزارش آمده است: بندرخشک پایانه ای میان نقلیه ای و درون مرزی است که مستقیما با بنادر دریایی مرتبط بوده و از نظر وسایل نقلیه دارای ظرفیت بالایی است و مصرف کنندگان می توانند واحدهای استاندارد کالا را از آن تحویل گرفته یا به آن تحویل دهند گویی این عمل را مستقیماً در بنادر انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اهداف راه اندازی بندر خشک، قزوین دومین بندر خشک کشور، بندر خشک و 17 مدعی در مجلس،این بندر امکانی برای توسعه ظرفیت های کشاورزی و توانایی های صنعتی و افزایش صادرات از دیگر مطالب این گزارش خبری هستند.
نباید اجازه داد اخلاق قربانی سیاست زدگی شود، به کارگران بیکار شده مرغداری ها بیمه بیکاری می پردازیم، زنان قزوینی بر سکوی سوم ایستادند، سارقان گیلانی به تله پلیس البرز افتادند، با هوشیاری ملت ایران توطئه های دشمنان خنثی می شود» از دیگر عنوان های این روزنامه است.
روزنامه ولایت تنها روزنامه محلی استان قزوین روزهای شنبه تا چهارشنبه منتشر می‌شود.
استان قزوین دارای107رسانه اعم از خبرگزاری، پایگاه خبری،روزنامه،هفته نامه و ماهنامه است.
6101* 6012خبرنگار:هادی درزی رامندی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۱۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به بندر ایلات

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما مقاومت اسلامی بحرین - گردانهای الاشتر - صحنه‌هایی از هدف قرار دادن مقر شرکت مسئول حمل و نقل زمینی رژیم صهیونیستی (تراک نت) در شهر ام رشراش (ایلات) با پهپاد را منتشر کرد.

به گفته مقاومت اسلامی بحرین این حمله هفته گذشته انجام شده است.

 

 

دیگر خبرها

  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی + فیلم
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • توهین در آزادی، فرصتی دوباره برای احیای حقوق زنان در ورزشگاه‌ها
  • پاسخگویی به مسائل شرعی فرصتی برای ارتباط مردم با روحانیت است
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت جامعه اسلامی است
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت اسلامی است
  • وعده صادق، آغاز تحول در منطقه
  • (تصاویر) بندر شهید بهشتی چابهار
  • تجلیل از بزرگان فرهنگی فرصتی برای اعتلای فرهنگ است
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به بندر ایلات