Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بخشی از نامه بسیج دانشجویی استان مرکزی به وزیر اطلاعات آمده است: مردم طبقه‌ی ضعیف جامعه به تنگ آمده، و جهت برآورده شدن مطالبات معیشتی خود، دردمندانه به خیابان‌ها آمده و خواستار تدبیر ویژه‌ی دولتمردان جهت حل این مشکلات شده‌اند. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان مرکزی در پی گله‌مندی‌های اقتصادی معیشتی مردم، طی نامه‌ای به وزیر اطلاعات خواستار حضور حجت الاسلام علوی در یکی از دانشگاه‌های استان مرکزی و پاسخگویی به سوالات دانشجویان پیرامون رابطه با اقدامات این وزارتخانه در مبارزه با قاچاق بعنوان معضل اساسی و سد پیش روی رونق اقتصادی کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  متن این نامه بشرح زیر است:
بسمه تعالی
مقام معظم رهبری: از مثل من و سنین من و اشتغالات من، گمان نمی‌کنم جوان‌ها خیلی انتظاراتی داشته باشند، اما مسئولین کشور نه، می‌توانند و باید شرکت کنند. من الان هم از همین‌جا به مسئولین سفارش می‌کنم که در جلسات دانشجویی شرکت کنند، بیایند، بشنوند از دانشجوها، و بگویند به دانشجوها


حجت‌الاسلام علوی
وزیر محترم اطلاعات

با سلام
همان‌طور که مستحضر هستید، در چند روز اخیر، صبر طبقه‌ی متوسط و ضعیف جامعه به تنگ آمده، و جهت برآورده شدن مطالبات اقتصادی معیشتی خود و حل آن‌ها، دردمندانه به خیابان‌ها آمده و خواستار تدبیر ویژه‌ی مسئولین و دولتمردان جهت حل این مشکلات شده‌اند.
حال به گفته‌ی بسیاری از کارشناسان اقتصادی، یکی از مسیر‌های حل مشکلات اقتصادی معیشتی جلوگیری از واردات بی‌رویه و مبارزه با قاچاق کالا می‌باشد.

حجت‌الاسلام علوی
مقام معظم رهبری در سخنرانی نوروزی خود در حرم امام رضا فرمودند: جلوی قاچاق باید گرفته بشود، اما بااین‌حال شواهد موجود نشان می‌دهد که تا به امروز اقدامات مبرهنی در این زمینه صورت نگرفته است و اخبار غیررسمی از وجود کانتینر‌های قاچاقی که بدون هیچ بازرسی از مرز‌های کشور به داخل کشور وارد می‌شوند، خبر می‌دهد؛ لذا بدینوسیله از حضرتعالی دعوت به عمل می‌آید، که با حضور در یکی از دانشگاه‌های استان مرکزی، شنوای سوالات دانشجویان نخبه استان باشید.

با تشکر
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مرکزی