Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - در چارچوب رقابتهای فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان جام گیل ، تیم استقلال رشت عصر شنبه از هفته هیجدهم این رقابتها با نتیجه 2 بر یک برابر تیم فوتبال شهرداری کوچصفهان به برتری دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این مسابقه به میزبانی شهرداری کوچصفهان ،تیم استقلال رشت با این پیروزی به رده پنجم جدول صعودکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در دیگر بازیهای برگزار شده از هفته هیجدهم این رقابتها ، بازی تیمهای فوتبال چای ناطق لاهیجان و دخانیات رشت با نتیجه مساوی 2 بر 2 پایان یافت و تیم فوتبال شهرداری کلاچای نیز با نتیجه یک بر صفر مهتاب بافت شفت را مغلوب کرد.
در سایر بازی های برگزار شده نیز ، تیم فوتبال شاهین انزلی موفق شد همشهری خود تیم ملوان ب انزلی را با نتیجه یک بر صفر مغلوب کند و دیدار تیمهای فوتبال میرزاکوچک رشت و شهرداری رضوانشهر با نتیجه مساوی بدون گل به اتمام رسید.
در جدول رده بندی این رقابتها و تا پایان هفته هیجدهم ، تیم شهرداری آستارا با کسب 42 امتیاز از 17 مسابقه همچنان صدرنشین است ، تیم چای ناطق لاهیجان با کسب 35 امتیاز در رتبه دوم قرار دارد، تیمهای شهرداری کلاچای و شاهین انزلی نیز به ترتیب سوم و چهارم هستند.
در رقابتهای فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان جام گیل ، 12 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در گروه با هم به رقابت می پردازند.
خبرنگار: حسین مجرد
7285 /6030

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۱۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان

زی‌سان: دو تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. 
بازی رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. در پنج باززی آخر دو تیم سهم سپاهان سه پیروزی و سهم پرسپولیس یک پیروزی بوده و یک بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. 

tags # پرسپولیس ، سپاهان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان