Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان شمالی گفت: امسال با پیگیری های استاندار 980میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل باند دوم بجنورد به جنگل گلستان اختصاص یافته که از این رقم تاکنون 510 میلیارد ریال ابلاغ شد.
یزدان عنبری با بیان اینکه این میزان اعتبار در دیدار استاندار با رئیس سازمان برنامه و بودجه اختصاص یافت افزود: تا کنون 80 میلیارد ریال از اعتبارات این طرح تخصیص یافته و 430 میلیارد ریال هم به صورت اسناد خزانه ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی 30کیلومتر دیگر از محور بجنورد-جنگل گلستان امسال به بهره برداری می رسد.
عنبری گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان پنج میلیارد ریال اعتبار از منابع استانی خود را برای خرید و اجرای شش کیلومتر گاردریل در این محور اختصاص داد.
طرح راهسازی بجنورد- جنگل گلستان به طول 143 کیلومتر در سال 85 آغاز شد که تا کنون تنها40 کیلومتر ان به صورت چهار خطه بهره برداری شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۱۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوار ساحلی منطقه جوادیه بجنورد تا پائیز تکمیل شود

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: باید برای جلوگری از وقوع خسارت ناشی از سیلاب‌های به منازل مردم٬ دیوار ساحلی کال جوادیه تا پاییز تکمیل شود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074572 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • دیوار ساحلی منطقه جوادیه بجنورد تا پائیز تکمیل شود
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی