Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنل تخصصی نقد و بررسی فروش گاز به شرکت IFLNG، با حضور جمعی از کارشناسان این حوزه در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا،‌ پنل تخصصی نقد و بررسی قرارداد فروش گاز به شرکت IFLNG، به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در دانشکده فنی تهران برگزار خواهد شد. در این برنامه ابعاد مختلف قرارداد فروش گاز به شرکت IFLNG و آثار و تبعات اقتصادی و سیاسی ناشی از آن تحلیل و بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است این پنل تخصصی دوشنبه ۱۱ دی، ساعت ۱۲:۳۰ در سالن رجب بیگی دانشکده فنی دانشگاه تهران با حضور کارشناسان حوزه انرژی برگزار شود.

فرشید فرحناکیان وکیل دادگستری و کارشناس حقوق نفت و گاز، نصرت‌اله سیفی رئیس سابق شرکت ملی صادرات گاز، اسدالله قره‌خانی نماسنده مجلس شورای اسلامی در این برنامه حضور دارند. البته برگزار کنندگان این برنامه در نظر دارند نماینده‌ای از وزارت نفت هم در این برنامه شرکت کند که تاکنون هیچ کس از طرف وزارت نفت حاضر به شرکت در این برنامه نشده است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۱۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دومین دوره مسابقه سرود «هم‌سُرا» به مناسبت گرامیداشت ایام ولایت حضرت علی (ع) با هدف راه‌اندازی گروه سرود نوجوانان فرهنگسراها، خلق اثر هنری ماندگار و کشف و پرورش استعداد‌های نوجوانان در فرهنگسرا‌های شهر تهران برگزار می‌شود.

نوجوانان علاقه‌مند برای شرکت در این مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نزدیکترین فرهنگسرای محل سکونت خود یا درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند.

در این دوره از مسابقات، رقابت در دو بخش گروه سرود ثابت فرهنگسرا (متشکل از نوجوانان مقطع اول یا دوم متوسطه با اعضای ثابت برای رقابت در این مسابقه) و گروه سرود حرفه‌ای فرهنگسرا (متشکل از گروه‌های شرکت‌کننده مدعو) برگزار می‌شود و فرهنگسرا‌ها فرصت دارند تا ۲۰ اردیبهشت گروه‌های سرود را به دبیرخانه معرفی کنند.

دیگر خبرها

  • هدف شهرداری از عقد قرارداد با چینی‌ها نوسازی ناوگان بوده است
  • اعتبار بن دانشجویی نمایشگاه کتاب افزایش پیدا کرد/ امضای قرارداد با شرکت پُست
  • تقدیر از ۱۰۰ استاد در نخستین دوره اعطای جایزه شیخ مفید
  • واکنش وزیر کشور درباره مفاد قرارداد شهرداری تهران با شرکت‌های چینی
  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • ۲۱۰۰ اتوبوس در خطوط تهران فعالیت می‌کنند + فیلم
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر | کدام قرارداد زاکانی تنش‌زا شده؟