Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ساعت ۶:۴۹ صبح یکشنبه ۱۰ دی ماه ۹۶ واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ به مرکز ارتباطات حوادث و فوریت‌های پزشکی جیرفت مخابره شد.

 بلافاصله دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه در زهکلوت، رودبار جنوب اعزام شدند.

به گفته‌ تکنسین‌های حاضر در صحنه‌ی حادثه، این خودرو سواری حامل یازده سرنشین از اتباع افغان بود که در اثر برخورد بامانع دچار واژگونی گردیده و هفت نفر به شدت مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه یکی از این مصدومین به علت شدت جراحات وارده در صحنه حادثه جان خود را از دست داد و شش مصدوم دیگر پس از انجام اقدامات درمانی مناسب به بیمارستان دوازده فروردین کهنوج انتقال یافتند.

انتهای پیام/

تصادف خودروی سواری در جاده جیرفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۲۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ کشته در تصادف زنجیره‌ای در آزادراه خلیج فارس

ایسنا/خوزستان سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از کشته شدن دو نفر در تصادف زنجیره‌ای و حریق خودرو در آزادراه خلیج فارس خبر داد.

عارف شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۰۱:۵۶ امروز (۱۴ اردیبهشت‌ ماه) از طرق تماس با سامانه ۱۲۵ خبر حادثه حریق یک دستگاه کامیون خاور و دو دستگاه پژو ۴۰۵ به‌دنبال تصادف زنجیره‌ای در آزادراه خلیج فارس ۱۵ کیلومتر مانده به بندر امام به اورژانس اطلاع‌رسانی شد.

او افزود: در این حادثه دو نفر جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • واژگونی خودرو سواری در شهرستان اردل
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه
  • واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور سوادکوه با ۱۰ مصدوم
  • تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت
  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • ۲ کشته در تصادف زنجیره‌ای در آزادراه خلیج فارس
  • واژگونی تیبا یک نفر را به کام مرگ کشاند
  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت