Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@05:22:19 GMT

اولین ظهور علنی شاهزاده متعب در کنار بن سلمان

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۵۲۱۷۶

اولین ظهور علنی شاهزاده متعب در کنار بن سلمان

تلویزیون رسمی عربستان سعودی روز شنبه تصاویری از شاهزاده متعب بن عبدالله بن عبدالعزیز، وزیر سابق گارد ملی را پس از آزادی‌اش در کنار محمد بن سلمان پخش کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، ویدئوی منتشر شده از سوی شبکه خبری رسمی عربستان مربوط به مسابقات سالانه اسب سواری در میدان سوارکاری ملک عبدالعزیز در منطقه الجنادریة‌ در ریاض است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری رسمی عربستان (واس) نیز تصاویری از شاهزاده متعب به همراه محمد بن ولید، ولیعهد منتشر و اعلام کرد، شاهزاده متعب از جمله میزبانان ولیعهد هنگام ورودش به میدان سوارکاری جنادریه بود. در این تصاویر آنها در گفت‌وگو هستند و در چهره هر دو لبخند مشاهده می‌شود.

این اولین ظهور علنی شاهزاده متعب پس از صدور دستوری از سوی سلمان بن عبد العزیز، پادشاه عربستان در تاریخ چهارم نوامبر گذشته مبنی بر برکناری وی از سمت وزارت گارد ملی و بازداشت وی به اتهام فساد و سپس آزادی‌اش بود. شاهزاده متعب چهارم نوامبر به همراه تعدادی از شاهزادگان و مسؤولان به اتهامات فساد بازداشت شد.

شاهزاده متعب در تاریخ ۲۸ نوامبر گذشته یعنی سه هفته بعد بدون اعلام رسمی جزئیات آزاد شد.

 

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۲۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سفیر عربستان در کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای در اصفهان

سفیر عربستان در تهران ظهر روز دوشنبه در اولین روز از برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای در اصفهان حضور یافت.

به گزارش ایسنا، عبدالله العنزی، سفیر عربستان را که علی اکبر صالحی رییس پیشین سازمان انرژی اتمی همراهی می کرد، از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای ایران در حاشیه محل کنفرانس بازدید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • حضور سفیر عربستان در کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای در اصفهان
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • کار بزرگ نوشاد عالمیان در عربستان؛ شکست نفر چهارم رنکینگ جهان
  • نفر چهارم تنیس روی میز جهان مغلوب نوشاد عالمیان شد
  • سلمان؛ روایت درست تاریخ
  • سلمان فارسی؛ روایت درست تاریخ
  • رسمی؛ رئال مادرید برای سی‌وششمین بار قهرمان لالیگا شد
  • اولین موزیک‌ ویدئوی رسمی با هوش مصنوعی ساخته شد