Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@14:40:41 GMT

قتل 2 مامور امنیتی نزدیکی در هتل

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۵۲۲۲۵

حوادث رکنا: یک مرد مسلح پس از شلیک به دو مامور امنیتی اقدام به خودکشی کرد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، دو نیروی امنیتی در «لاس وگاس» که روز شنبه در حال بررسی یک پرونده مزاحمت در یک هتل بودند، هدف تیراندازی قرار گرفتند.
به گفته پلیس، پس از اینکه مظنون این تیراندازی به سوی دو نیروی امنیتی شلیک کرد، اسلحه را به سمت خود گرفت و اقدام به خودکشی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ «رابرت پلامر» در این خصوص گفت: «من می خواهم این موضوع را همین الان مشخص کنم که این حادثه Incident هیچ ربطی به تروریسم ندارد».
تیراندازی‌ قبل از ساعت 7 صبح در غرب لاس وگاس رخ داد. به گفته پلیس، مظنون از هتل فرار Escape و سعی کرد وارد دو خانه در همسایگی هتل شود؛ اما ساکنان این دو خانه در برابر او مقاومت کردند و اجازه ورود به خانه را به او ندادند. پلیس Police او را در طبقه دوم یک ساختمان که رختشو‌ی‌خانه بود، در حالی که به سر خودش شلیک کرده بود، پیدا کرد.
شرایط این مرد مسلح وخیم است و پلیس اعلام کرد احتمال زنده ماندنش بسیار کم است. هویت این مرد اعلام نشده است. اما ماموران امنیتی که تیر خورده‌اند یک زن و یک مرد هستند. هنوز مشخص نیست جزئیات دقیق حادثه چه بوده است و ریاست این هتل از اظهارنظر در این باره امتناع کرده است.
این حادثه یک روز قبل از اینکه ده‌ها هزار نفر برای برگزاری مراسم کریسمس به خیابان بیایند و 3 ماه بعد از مرگبارترین تیراندازی تاریخ مدرن آمریکا اتفاق افتاد. مقامات تمام این مدت و پس از تیراندازی یک اکتبر در تلاش بوده‌اند به گردشگران و شهروندان لاس وگاس اطمینان دهند که شهر امن است. در ماه اکتبر یک فرد از پنجره اتاقش در یک هتل شروع به تیراندازی کرد و 58 نفر را به کشتن Killing داد و صدها نفر را زخمی کرد. 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۲۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی هنگام اجرای حکم جلب/ ۴ پلیس کشته شدند

‌به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، به دنبال وقوع تیراندازی در کارولینای شمالی در هنگام ابلاغ و اجرای حکم جلب، چهار نیروی پلیس کشته شدند.

معاونت پلیس شهر شالوت که تیراندازی در حوزه آن رخ داده است، اعلام کرد که ماموران مقابل منزل یک مجرم فراری، در حال ابلاغ حکم جلب بودند که این فرد به روی نیروهای پلیس آتش گشود. به گفته پلیس، متهم نیز در جریان تیراندازی کشته شد و دو مظنون دیگر دخیل در این تیراندازی بازداشت شدند.

‌کاخ سفید اعلام کرد که گزارش این تیراندازی مرگبار به اطلاع جو بایدن، رییس جمهور آمریکا رسیده و او متعاقباً با «روی کوپر» فرماندار کارولینای شمالی صحبت کرده است.

بایدن در واکنش به این تیراندازی، خواستار تشدید تدابیر در راستای مبارزه با خشونت با سلاح گرم در آمریکا شد.

کد خبر 6092789

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز
  • یک پلیس انگلیسی به خاطر حمایت از حماس دادگاهی می‌شود
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی سمی در نیومکزیکو/ خلبان نجات یافت
  • کشته شدن ۴ افسر آمریکایی بر اثر تیراندازی در کارولینای شمالی
  • وقوع حادثه امنیتی در لندن چند مجروح برجای گذاشت
  • در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • ببینید | مرگ سه افسر پلیس؛ اولین تصاویر از تیراندازی خونین در ایالت کارولینا
  • تیراندازی هنگام اجرای حکم جلب/ ۴ پلیس کشته شدند
  • حادثه دریایی جدید در غرب یمن